• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 27 مرداد 1397
کد مطلب : 27344
+
-

کافه مجلس | سیاست

   قاضی‌پور: پسرم گاوداری ندارد

پس از راه‌اندازی کمپین فرزندت کجاست،‌ نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی به این سؤال جواب داد و اعلام کرد که 2پسر دارد که یکی از پسرهایش چوپان است. بعد از این مصاحبه وی، عکسی از پسرش در فضای مجازی منتشر شد که در یک گاوداری حضور دارد. پس از بازتاب گسترده این عکس در شبکه‌های مجازی، قاضی‌پور با تأکید بر اینکه خبر گاوداری پسرم صحت ندارد و دروغ است، به الف گفت: عکس منتشر شده، پسرم است اما گاوداری مال پسرم نیست بلکه مال یکی از دوستانش در روستای جبل‌کندی در جاده سلماس است.

   چرا فعالان محیط‌زیستی آزاد نمی‌شوند؟

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس، درحساب شخصی‌اش در توییتر خبر داد که فعالان بازداشتی محیط‌زیست به دادستانی تحویل شده‌اند. صادقی انتقاد کرده که اگر تحقیق و بازجویی از آنها تمام شده، چرا به بازداشت‌شان پایان داده نمی‌شود؟

   احمدی نژاد پذیرفته بود

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، سخنگوی فراکسیون مستقلین در گفت‌وگو با اصلاحات‌نیوز، با اشاره به اینکه در دولت احمدی‌نژاد ایران سهم ۱۱درصدی از دریای خزر را پذیرفته بود، گفت: منوچهر متکی وزیر خارجه احمدی‌نژاد پیش‌نویس موافقتنامه 3/11 درصدی را به‌طور کامل پذیرفته و درصدد اجرای آن بود که دولت روحانی سر کار آمد و مانع  آن توافق شد.

   آخرین خبر‌ها از استیضاح رحمانی‌فضلی

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس طرح می‌شود، گفت: استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور ۲۵ امضا داشت که تعداد زیادی از این امضاها پس گرفته شده است. محمدجوادکولیوند با اشاره به روند استیضاح در بین نمایندگان به تسنیم خبر داد: تحلیل من این است که با وجود شرایط فعلی، استیضاح وزیر کشور انجام نشود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید