• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 22 مرداد 1397
کد مطلب : 26854
+
-

ماهینی سر حرفش هست؟

رد پای لیدر سابق در جنجال تمرین پرسپولیس

حسین ماهینی با اظهارنظر خود درباره نقش لیدرها در جنجال اهواز حاشیه تازه‌ای در فوتبال ایران ایجاد کرد. این اظهارنظر کافی بود تا روز شنبه و همزمان با اولین تمرین سرخپوشان بعد از بازگشت از اهواز عجیب‌ترین روز تمرینی پرسپولیس رقم بخورد. از دو دستگی مشهود هواداران حامی بازیکنان و لیدرها گرفته تا چاقوکشی و درگیرهای فیزیکی جالب اینکه حسین ماهینی پیش از پایان تمرین به‌سمت لیدرها رفت و اعلام کرد:« من همین‌جا هستم و می‌مانم!»
  جنجال با مدیریت بوقچی سابق
بعد از گذشت یک‌روز از جنجال ورزشگاه کاظمی بین کاپیتان‌های پرسپولیس و لیدرهای باشگاه حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تمام اتفاقات رخ داده را یک بوقچی سابق مدیریت کرده است. این فرد که در گذشته یکی از لیدرهای باشگاه بوده و سابقه جنجال‌های معروفی را هم در کارنامه خود دارد، درحال حاضر در کشور دیگری زندگی می‌کند. جالب اینکه برای اولین‌بار است که شخصی در خارج از ایران سکوهای یک تیم پر طرفدار را اداره می‌کند. این بوقچی سابق پرسپولیس اولین‌بار به‌خاطر درگیری با سرمربی تیم و ماجرای ضرب و شتم او معروف شد. در قضیه لیزر انداختن در لیگ قهرمانان آسیا و محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگرانش هم گفته می‌شد که پای این فرد در میان بوده است. حالا هم شنیده می‌شود که در بازی پرسپولیس و فولاد او به گروهی از لیدرها خط داده که شروع به درگیری با هواداران فولادی کنند.
در تازه‌ترین ماجرا هم ظاهرا در تمرین روز شنبه این بوقچی سابق به گروهی از لیدرها گفته که به ورزشگاه بروند و تنها بازیکنان را تشویق کنند و لیدرهای حامی اسماعیل‌بیگی هم برای حمایت از رئیس کانون هواداران به ورزشگاه رفتند و همین اتفاق باعث جنجال تمرین روز شنبه شد. جالب‌تر اینکه گفته می‌شود این لیدر سابق بازیکنان پرسپولیس را هم از تصمیم خود برای مدیریت سکوهای ورزشگاه کاظمی با خبر کرده بود.
 ماجرا هنوز برای ماهینی تمام نشده
در پایان تمرین شنبه شب درنهایت گرشاسبی جلسه‌ای فوری را با حضور ماهینی و سیدجلال و اسماعیل‌بیگی برگزار کرد و از آنها خواست این اختلاف را تمام کنند. ماهینی هم با حضور در بین هواداران از آنها خواست که پرسپولیس را مثل همیشه حمایت کنند  و به‌نوعی با لیدرهای باشگاه هم آشتی کرد. اما نکته مهم اینجاست که کاپیتان دوم پرسپولیس در صحبت‌های خود با هواداران گفت که پس از بازی با استقلال‌خوزستان حرف‌های خود را «بدموقع» مطرح کرده اما نگفت که «اشتباه» کرده است تا اینچنین نشان دهد که تمام حرف‌های او برای آرام کردن موقتی شرایط است و هنوز بر سر موضع خود در قبال اسماعیل‌بیگی اصرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید