• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 22 مرداد 1397
کد مطلب : 26850
+
-

اخبار لژیونر‌ها

  برد ایرانی‌ها زیر سایه حریف پرسپولیس
شنبه‌شب الغرافه در حضور 90 دقیقه‌ای مهدی طارمی، با نتیجه دو بر یک السیلیه را شکست داد و سه ‌امتیازی شد. طارمی در این بازی گلی نزد اما یک ‌پنالتی برای تیمش گرفت. در دیگر بازی مهم این هفته هم الاهلی در حضور 90 دقیقه‌ای امید ابراهیمی با نتیجه دو بر صفر القطر را شکست داد و سه ‌امتیازی شد. اما بهترین نتیجه روز اول هفته دوم لیگ ستارگان را تیمی گرفت که قرار است شهریور‌ماه در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با پرسپولیس دیدار کند. الدوحیل که در هفته اول حریفش را 3‌تایی کرده بود، این هفته با نتیجه 6 بر صفر الخور را شکست داد و به‌نوعی برای پرسپولیس خط و نشان کشید.

  قدوس لالیگایی نیست!
همین هفته پیش بود که سامان قدوس پس از حرف‌وحدیث‌های فراوان سر از اسپانیا درآورد و با مدیران باشگاه تازه لالیگایی شده هوئسکا پای میز مذاکره نشست. او در پایان جلسه‌اش قراردادی با مدیران این باشگاه به امضا رساند، اتفاقی که عکسش هم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. با این وجود قدوس پس از چند روز خبر امضای قراردادش با هوئسکا را تکذیب کرده و گفته است: «اخبار زیادی در این خصوص شنیده شد و هنوز ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد ولی نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد. من به باشگاه هوئسکا رفتم تا به شناخت از آنها برسم. از این تیم خوشم می‌آید ولی فقط برای شناخت به آنجا رفتم. علاوه بر دیدن شهر، مدیران باشگاه و امکانات آنها را دیدم. سفر خوبی بود اما درحال حاضر نمی‌دانم که در روزهای آینده چه پیش خواهد آمد.»

  پورعلی‌گنجی؛ سومین ایرانی ترابزون
مرتضی پورعلی‌گنجی از معدود بازیکنان جام‌جهانی رفته‌ای است که هنوز تکلیف آینده‌اش را مشخص نکرده است! با این وجود از ترکیه خبر رسیده این بازیکن با باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه به توافق نهایی رسیده و به‌زودی قرارداد رسمی‌اش را با این تیم امضا می‌کند. پس از وحید امیری و مجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی سومین بازیکن ایرانی این فصل ترابزون‌اسپور به حساب می‌آید و مشخص نیست این باشگاه چه واکنشی به حضور ستاره‌هایش در جام‌ملت‌های آسیا نشان می‌دهد.

  جهان با نیمکت‌نشینی و باخت شروع کرد
لیگ جزیره برای علیرضا جهانبخش با نیمکت‌نشینی و شکست تیم جدیدش استارت خورد. جهانبخش که به‌عنوان گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ برایتون راهی لیگ برتر انگلیس شده، در اولین بازی این تیم مقابل واتفورد جایی در ترکیب اصلی نداشت و در دقیقه هفتادویکم به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت. آقای گل فصل گذشته فوتبال هلند، زمانی وارد زمین شد که برایتونی‌ها با دو گل از حریف عقب بودند و امید چندانی به پیروزی در خانه حریف نداشتند. شاید همین مسئله باعث شد تا جهانبخش عملکرد چندان درخشانی در زمین نداشته باشد. با این وجود جهانبخش در اولین باخت فصل برایتون سهیم شد تا مشخص شود کار سختی در فوتبال جزیره پیش‌رو دارد. جهانبخش با پیراهن شماره 16 برای برایتونی‌ها به‎میدان رفت. برایتون هفته آینده میزبان منچستریونایتد خواهد بود و باید دید جهانبخش مقابل تیم آقای خاص فیکس می‌شود یا خیر.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید