• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26712
+
-

صدای استان‌ها

 جاده خطرناک ائل‌گلی

جاده ائل‌گلی در تبریز وقتی به میدان می‌رسد، هیچ تابلو و راهنمایی برای عابر پیاده ندارد. سرعت ماشین‌ها در این جاده بسیار زیاد است و با توجه به نداشتن راهنما خطر تصادف با عابر پیاده را افزایش می‌دهد. از شهرداری می‌خواهیم تابلو و سرعت‌گیرهایی قبل از میدان تعبیه کند. 
مهدی از آذربایجان‌ شرقی 

 بی‌توجهی به بیمه قالیبافان

قالیباف‌ها باید هر سال کارهایشان را به صنف خود تحویل دهند تا بیمه تامین ‌اجتماعی آنها ادامه داشته باشد. با وجود این، افرادی هستند که کار تحویل نمی‌دهند، اما هم بیمه‌شان رد می‌شود و هم مشکلی برایشان پیش نمی‌آید. این تبعیض برای چیست؟ بیمه تامین اجتماعی باید به این وضع رسیدگی کند. 
حسینی از کرمان 

 قطع درختان در رامسر

بعضی از درخت‌های موجود در فضاهای سبز رامسر قطع شده است و جایشان هم هیچ درختی کاشته نشده. این در حالی است که رامسر به فضای سبزش شهرت دارد. لطفا شهرداری به این موضوع رسیدگی کند. 
یک شهروند از مازندران 

 انباشت زباله در فضای سبز 

زباله‌های زیادی در فضای سبز بلوار رحمت شیراز رها شده است. لطفا مسئولان فکری برای نظارت بر این محدوده بکنند. فضاهای سبز سرمایه یک شهر محسوب می‌شوند و باید از آنها حفاظت کرد. 
رحیمی از فارس 

 تجمع وانت‌بارها در نایین 

ابتدای خیابان پاسداران نایین که مرکز این شهر هم محسوب می‌شود، محل تجمع وانت‌های دوره‌گرد شده است. این تجمع، علاوه بر سد معبر و اشغال خیابان، تصویر ناخوشایندی در شهر ایجاد کرده است. بارها از مسئولان خواستیم به این موضوع رسیدگی کنند، اما اعتراض‌ها نتیجه نداشته است. 
یک شهروند از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید