• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26688
+
-

کافه مجلس | سیاست

روحانی چالش‌ها را بگوید

محمدرضا تابش، نایب‌رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با  ایلناگفت: حسن روحانی باید طرح سؤال از رئیس‌جمهور را تبدیل به فرصت کند و بدون ملاحظه تزریقات، تنگناها، مشکلات و سوابقی را که منجر شده ایشان در این دام گرفتار و کشور با این چالش‌ها مواجه شود توضیح دهد.

   فساد‌سازی‌، تله آمریکاست

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اخبار مربوط به مفقود‌شدن ۹میلیارد دلار ارز دولتی، به ایلنا گفت که حتی یک ریال هم گم نشده و نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری برای نخستین‌بار گزارشی بی‌سابقه از جزئیات تخصیص ارز به کمیسیون بودجه مجلس ارائه کرده و مواردی را در اختیار نمایندگان گذاشته که تا به حال مطرح نمی‌شده‌اند.

   حل 99درصد از بحران‌های مؤسسات مالی

مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس‌ در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران 3 قوه درباره مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری، به خانه ملت گفت: تقریبا بیش از 99درصد مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده و تنها حدود یک درصد از این مشکلات باقی مانده که در نشست اخیر مشکلات باقیمانده مؤسسات مورد بررسی قرار گرفت.

   نگفتم 9میلیارد دلار گم شده است

عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درخصوص انتشار اخباری به نقل از وی که 9میلیارد دلار ارز دولتی مفقود شده است، اظهار داشت: در متن خبری حرفی از اینکه بخشی از ارزهای 4200تومانی که به واردکنندگان تعلق گرفته گم شده، نیامده است. وی به خانه ملت گفت: اعلام کردم که 11میلیارد و 300میلیون دلار به‌منظور واردات کالا ارز 4200تومانی اختصاص داده شده، از این میزان مشخص شد که 2میلیارد و 300میلیون دلار به چه افرادی و برای واردات چه کالاهایی پرداخت شده است. درخصوص اختصاص 9میلیارد دلار ارز دولتی هنوز گزارشی اعلام نشده، درخواست ما این است که دولت و بانک مرکزی اعلام کنند که این مبلغ را به چه افرادی و برای واردات چه کالاهایی پرداخت کرده اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید