• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 20 مرداد 1397
کد مطلب : 26542
+
-

صدای استان‌ها

 غبار کارخانه کاشی در مسکن مهر 
گرد و غبار کارخانه کاشی با هر نسیمی به مجتمع مسکن مهر زرقان می‌‌آید و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند. این کارخانه تعطیل شده است، اما غبار مواد اولیه آن هنوز باقی است. مسئولان فکری برای رفع این مشکل بکنند. 
مرادی از فارس 

 وضع نامناسب پیاده‌روها 
پیاده‌روهای ارومیه وضع مناسبی ندارند. این در حالی است که مدت زیادی نیست که پیاده‌روها سنگ‌‏فرش‌ شده‌اند. شهرداری باید بر عملکرد پیمانکاران بیشتر نظارت کند. 
عظیمی ارومیه

کمبود وسیله حمل‌ و ‌نقل عمومی 
در خیابان پیروزی مشهد وسایل حمل ‌و نقل عمومی به اندازه کافی وجود ندارد در حالی که این خیابان هر روز شاهد تردد جمعیت زیادی است. شرکت اتوبوسرانی اتوبوس‌های بیشتری را به این خیابان اختصاص دهد. 
شریعتی از خراسان‌ رضوی

 ترافیک میدان آزادگان
مسئولان راهنمایی و رانندگی کرمانشاه فکری برای ترافیک میدان آزادگان بکنند. ترافیک این میدان بسیار زیاد است و به همین دلیل مشکلات زیادی برای تردد شهروندان ایجاد می‌شود. 
یک شهروند از کرمانشاه
 
 افزایش اجاره‌بهای‌ خانه

چرا هیچ نظارتی بر بازار مسکن نمی‌شود. در ماه‌های گذشته با وجود رکود بازار مسکن، اجاره‌بها به صورت تصاعدی بالا رفته است و حتی برخی مالکان به ازای اجاره سکه طلب می‌کنند. 
رضایی از هرمزگان 

پالایشگاه نفت پلدختر چه زمانی به اتمام می‌رسد؟
8 سال پیش وعده ساخت پالایشگاه نفت پلدختر داده شد و با گذشت این همه سال هنوز این پالایشگاه به سرانجام نرسیده است. مسئولان حداقل به درستی اطلاع‌رسانی کنند و بگویند که زمان بهره‌برداری از این پروژه چه وقت است؟
بیرانوند از لرستان

ساماندهی بنرها
یکی از مشکلات رشت وجود بنرهای تبریک و تشکر است که شهرداری اقدامی برای جمع‌آوری آنها بعد از مدت چندماه نمی‌کند.  
قاسمی از گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید