• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 20 مرداد 1397
کد مطلب : 26419
+
-

نریموسی: آن جمله را من نگفته‌ام!

گزارشگر بازی از خودش و گزارشش دفاع می‌کند

گزارش یک‌طرفه نریموسی از بازی تیم‌های استقلال‌خوزستان و پرسپولیس، بازتاب فراوانی در شبکه‌های مجازی داشته و انتقادات شدیدی را برای او به همراه داشته است. همین داستان باعث شد تا تماسی با گزارشگر اهوازی داشته باشیم و با او در خصوص گزارش جنجالی‌اش صحبت کنیم. او در این مصاحبه دفاعی تمام عیار از خودش و گزارشش داشته است.

    فقط گفتم فضا آرام شده است
در چنین شرایطی افسوس می‌خورم. همیشه تلاش می‌کنم بازی را گزارش کنم تا هیجان بازی منتقل شود اما این مسائل باعث می‌شود گزارش بازی از جریان اصلی بیفتد. تعجب می‌کنم چون نمی‌شود درباره آنچه رخ داده حرف نزد. نیروهای امنیتی ورزشگاه تماشاگرانی که روبه‌روی جایگاه اجازه بازی به بازیکنان را نمی‌دادند، به سکوهای بالایی فرستادند. در این صحنه گفتم فضا آرام شده و منظورم این نبود که اتفاقی در ورزشگاه رخ نداده است. البته تلاشم این بود که بازی را گزارش کنم و خواسته مدیران هم همین بود اما واقعیت این است که بازی از جریان اصلی خود خارج شده بود.

    باید واقعیت‌ها گفته شود
متاسفانه جمله‌ای از من در فضای مجازی منتشر شده که اصلا من آن را نگفته‌ام. می‌گویند من در حین گزارش گفته‌ام؛ زدی ضربتی ضربتی نوش کن. هرکسی دوست داشته باشد می‌تواند کل بازی را بار دیگر ببیند اما من چنین جمله‌ای به کار نبرده‌ام. فقط گفتم گویا اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و فولاد در هفته گذشته رخ داد، باعث شده تا در این بازی تماشاگران هم‌استانی فولاد چنین رفتارهایی داشته‌باشند. اعتقاد دارم باید واقعیت‌ها گفته‌شود. در حین بازی بارها با من تماس گرفتند و گفتند که درباره اتفاقات روی سکو صحبت نکنم. اما وقتی بازی به خاطر سنگ‌پرانی قطع شده، نمی‌توانم در مورد آن صحبت نکنم.

    طرفداری نکردم
من طرفداری نکردم. نمی‌دانم کجای گزارش طرفداری کردم. شاید در تمام طول بازی فقط یک جا طرفداری کردم. من یک جمله گفتم که همه ما ایرانی هستیم، نه اینکه به قوم من و به قوم او توهین کنم، هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد. من پارسال بعد از بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس که 3بریک شد از مردم خوزستان خیلی فحش شنیدم. مگر من می توانستم از استقلال خوزستان تعریف کنم؟ گفتم برد با اقتدار پرسپولیس اما اینجا فحش شنیدم. من نمی توانم فوتبالی گزارش نکنم. پرسپولیس در اندازه خود نبود، پرسپولیس موقعیت گل ایجاد نکرد، استقلال خوزستان ایجاد کرد. من خیلی لطف کردم و باتجربه بالایم گفتم هوای گرم اهواز در روند کاری دو تیم تاثیر گذاشت.

    منظور یزدی را فهمیدم
وقتی یزدی گفت هواداران سنگ‌تمام گذاشتند، خواستم برگردم و بگویم که همین هواداران اما نشد! منظور یزدی را متوجه شدم. شمال غرب ورزشگاه هواداران استقلال خوزستان هستند که تعدادشان خیلی هم کم است و آنهایی که روبه‌رو نشستند سیاسی‌هایی بودند که برای فحاشی آمده بودند! بازی با الهلال هم همین اتفاق افتاد، بگیر و ببند شد. برای همین چیزی نگفتم.

این خبر را به اشتراک بگذارید