• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26352
+
-

افتتاح 2سرای محله‌ در جنوب پایتخت

ساختمان چندمنظوره سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجایی جهت بهره‌مندی شهروندان منطقه 18با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش همشهری، مراسم افتتاح سرای محله‌های ولیعصر جنوبی و شهید رجایی با حضور ولی‌الله شجاع‌پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد فیاض شهردار منطقه18، ابوالفضل رفیع مدیرکل فرهنگی شهرداری، معاونان و مدیران منطقه18 و جمعی از شورایاران، خانواده معظم شهدا و شهروندان این منطقه برگزار شد. شجاع‌پوریان در این مراسم رویکرد مدیریت شهری پایتخت را ساختن شهری زیست‌پذیر با شهروندانی مسئولیت‌پذیر دانست و افزود: برای تحقق این شعار و برای تأمین رفاه حال آنها و یکپارچه‌سازی‌ فعالیت‌های گروهی باید زیرساخت‌هایی را ایجاد کرد و در اختیار آنها قرار داد. وی اظهار داشت: رسیدگی به محلات محروم و کم‌برخوردار از دیگر رویکردهاست که در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

ساختمان چندمنظوره سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجایی در 4طبقه و با زیربنای کلی 1250مترمربع واقع در خیابان سپیده جنوبی با برخورداری از فضاها و امکانات متنوعی در بخش‌های آموزشی، خدماتی، فرهنگی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی و علمی هم‌اکنون به‌عنوان هفدهمین ساختمان سرای محله منطقه18 پایتخت به‌شمار می‌رود.

این خبر را به اشتراک بگذارید