• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 17 مرداد 1397
کد مطلب : 26255
+
-

خوشحالم که جوان‌ها خوب فروختند

لی‌لی گلستان از فروش مطلوب آثار هنری در نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» خبر داد

خوشحالم که جوان‌ها خوب فروختند

«سورپرایز شدم، با توجه به شرایط اقتصادی واقعا امید چندانی نداشتم، اما این شهر بسیار عجیب است و ما فروش خیلی خوبی داشتیم که خود ما را متعجب و خوشحال کرد.
خبر خوب این است که گویا مردم از راه خرید اثر هنری پس‌انداز می‌کنند.»چنانکه لی‌لی گلستان گفته است: در روزهایی که شرایط اقتصادی بی‌ثبات است و انتظار نمی‌رود کسی سراغ خرید آثار هنری برود بیست و ششمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» که در گالری گلستان برگزار می‌شود یکی از بهترین دوره‌های خود را پشت سر می‌گذارد و در 4 روز نخست نمایشگاه بیش از60 اثر از آثار ارائه‌شده به فروش رسیده‌اند.
مدیر گالری گلستان به هنرآنلاین گفته است: «خوشحالم که جوان‌ها خوب فروختند. جوان‌ها کارشان را در کنار استادان هنری ارائه می‌دهند و این حس خوبی است. حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد جوان‌ها امسال از شهر اصفهان در نمایشگاه شرکت کردند. آثارشان فوق‌العاده است. خیلی خوشحالم که هنرمندان شهرستانی دارند خودشان را معرفی می‌کنند و موفق هم هستند. در عین حال دیدم موفقیت صداثر چقدر به جامعه هنری انرژی مثبت داده و از این نظر هم خیلی خرسندم.»  در 4 روز نخست نمایشگاه 64 اثر در مجموع به قیمت 313 میلیون تومان به فروش رسیده است. زنده‌یاد فرامرز پیلارام (40 میلیون تومان)، سیراک ملکونیان (30 میلیون تومان)، رضا مافی (30 میلیون تومان)، فریده لاشایی (25 میلیون تومان)، محمد احصایی (25 میلیون تومان) و حجت شکیبا (20 میلیون تومان) در صدر گران‌قیمت‌ترین هنرمندان نمایشگاه قرار دارند. آرمان یعقوب‌پور هنرمندی است که تاکنون 5 اثر از او به فروش رسیده است و از این جهت صدرنشین نمایشگاه بیست‌و‌ششم است. مرتضی دره‌باغی، منیره قنبری و شمس‌الدین غازی هم هر یک با فروش 3 اثر در رتبه بعدی قرار دارند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید