• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 17 مرداد 1397
کد مطلب : 26152
+
-

تدارک برای الدوحیل

پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ برتر در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی در این دیدار به‌میدان می‌روند که با دو پیروزی صاحب 6 امتیاز هستند و نمی‌خواهند در این بازی صدرنشینی را از دست دهند و به دنبال سومین پیروزی پیاپی خود هستند.
سرمربی پرسپولیس که باید چند هفته دیگر در برابر الدوحیل قطر  در لیگ قهرمانان آسیا به‌میدان برود از حالا خودش را برای این دیدار آماده کرده است و نمی‌خواهد این‌بار به‌راحتی فرصت حضور در فینال این رقابت‌ها را از دست دهد. برانکو به‌همین دلیل به بازیکنان خود اعلام کرده است که با توجه به در پیش بودن سه بازی از الدوحیل این سه رقابت مانند بازی تدارکاتی برای سرخپوشان خواهد بود.
نکته مهم اینجاست که پرسپولیس دو بازی خود در این سه هفته را باید در اهواز و آبادان برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان بازی کند و با توجه به آب و هوای بسیار گرم و شرجی این دو شهر سرخپوشان می‌توانند مسابقه در قطر را تمرین کنند و به‌همین دلیل این دو بازی در کنار یک بازی در تهران فرصت بسیار خوبی است که برانکو تیم خود را آماده دیدار برابر الدوحیل کند.
سرمربی پرسپولیس برای این سه بازی برنامه ویژه‌ای هم دارد و علاوه‌بر نتیجه گرفتن در لیگ می‌خواهد ترکیب اصلی خود را برای مصاف برابر الدوحیل به میدان بفرستد و برنامه‌های تاکتیکی خود را در این دیدار پیاده کند تا بتواند حضور پرقدرتی در برابر نماینده قطری داشته باشد. به‌همین دلیل شاید حتی با رسیدن کمال کامیابی‌نیا، سرمربی سرخپوشان ترکیب تیم برنده بازی برابر فولاد را دچار تغییر کند و با استفاده از کمال که بعد از مصدومیت به تمرینات برگشته از دو هافبک دفاعی استفاده کند تا بتواند تیم را آماده مصاف با الدوحیل کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید