• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 26075
+
-

خسه آوازه‌خوان

خسه آوازه‌خوان

خسه رودریگس را یادتان هست؟ از بازیکنی حرف نمی‌زنیم که متعلق به چند دهه قبل است؛ خسه پدیده رئال بود که وقتی سال2016 در ازای مبلغ 25میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن فروخته شد باشگاه رئال‌مادرید بندی در قرارداد او گنجاند که باشگاه فرانسوی حق نداشته باشد در آینده این بازیکن را به بارسلونا بفروشد. یعنی او در این حد بازیکن آینده‌داری بود. حالا هیچ نامی از او شنیده نمی‌شود و برای پرس‌وجو از احوال او در اینترنت باید سایت‌های مربوط به موسیقی را بگردید.

خسه تنها 358دقیقه در پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد و یک گل از روی نقطه پنالتی به نانت زد و در نیم‌فصل به لاس‌پالماس قرض داده شد. فصل بعد نوبت قرض دادن او به استوک‌سیتی بود. سرجمع در این دو تیم 29بار به میدان رفت و 4گل زد. حالا این بازیکن 25ساله که سه فرزند به‌نام‌های خسه جونیور، نیسان و نیان دارد، شانس خود را در موسیقی دنبال می‌کند. البته او در زندگی مشکلات شخصی زیادی را تجربه کرد و طبیعی بود نتواند روی فوتبال تمرکز کند. مثلا فرزند دوم او را آزمایش دی‌ان‌ای مشخص کرد که فرزند خودش است از زنی که ادعا می‌کرد از او صاحب بچه است. یا همسرش اورا روییس که از او در دادگاه به‌خاطر فراموش کردن وظایف پدری‌اش شکایت کرد. یا نیان فرزند سوم که دوران تلخی را در زندگی خسه به ثبت رساند.

نیان که نوزادی زودرس بود درگیر اختلالات و بیماری‌های زیادی شد و دورانی طولانی را در بیمارستان سپری کرد. در سال2014 هم که مصدومیت لگامنت زانو داشت خانه لوکس‌اش آتش گرفت. آیا همه اینها برای نابودی یک بازیکن بااستعداد فوتبال کافی نیست؟ خسه به موسیقی پناه برد و ترک‌هایی روانه بازار کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. او به پشتوانه همان تک‌آهنگ‌ها توانست بند خودش را ثبت کند. همان اول با دوست صمیمی‌اش دی‌جی نونو گروه بیگ‌فلو را راه انداخت اما خودش این بند را متلاشی کرد. تا اینکه دوباره اخیرا بند جی‌ام را تشکیل داده که باز هم در سبک رگیتون فعالیت دارد. البته این بند قبلا راه افتاده اما اخیرا تک‌آهنگ La Prueba (مدرک) از این گروه سروصدا کرده. او در موسیقی هم کار خیریه انجام می‌دهد و منافع و درآمدهای آهنگ آخرش را به انجمن حمایت از بیماران دیابت مادرزادی اختصاص داده است. با وجود اینکه او هم خواننده و هم بازیکن فوتبال است، آهنگ تیم‌ملی اسپانیا در جام‌جهانی را سرخیو راموس خواند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید