• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 26070
+
-

هواداران از ما فقط قهرمانی می‌خواهند

مهدی کیانی: افتخار می‌کنم دوباره شاگرد قلعه‌نویی شده‌ام

مهدی کیانی: افتخار می‌کنم دوباره شاگرد قلعه‌نویی شده‌ام

مهدی کیانی، کاپیتان سپاهان پیروزی 6 بر یک  برابر سپیدرود را نشانگر قدرت بالای این تیم دانست. او اعتقاد دارد سپاهان در این فصل مدعی اصلی کسب عنوان آقای گلی هم هست. گفت‌وگوی ما با کیانی را در ادامه می‌خوانید.
  از پیروزی 6 بریک مقابل سپیدرود شروع کنیم، نتیجه درخشانی کسب کردید.
بله ما به‌دلیل اینکه هفته اول در خانه نتیجه لازم را نگرفته و دو امتیاز حساس را از دست داده بودیم نیاز داشتیم که سه امتیاز این بازی را حتما به‌دست بیاوریم. بچه‌ها با صحبت‌های آقای قلعه‌نویی یکدل شدند. واقعا در رشت مقابل سپیدرود و هوادارانش بازی کردن خیلی سخت بود. ولی خدا خیلی کمک کرد که توانستیم یک گل زودهنگام بزنیم و در ادامه بازی خیلی خوبی را انجام دادیم تا در پایان یک برد شیرین را به‌دست بیاوریم. 
    در جریان بازی برخی هواداران سپیدرود علیه خداداد عزیزی شعار دادند. 
تازه هفته دوم است و به‌نظر من هواداران سپیدرود و سایر تیم‌ها باید صبور باشند. نباید علیه عزیزی شعار دهند، او برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است. حداقل تا وقتی این پیشکسوت‌ها هستند باید احترام‌شان حفظ شود. اگر هم قرار شد نباشند هم با روی خوش بروند. ما هم در جریان بازی وقتی شعارها علیه خداداد شروع شد، ناراحت شدیم. امیدوارم دیگر این مسائل پیش نیاید. 
  با این برد باید از همین حالا سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی بدانیم؟
سپاهان که هرسال مدعی قهرمانی است. این باشگاه پتانسیل بالایی دارد. شرایط هم با آمدن آقای قلعه‌نویی و بازیکنانی که بودند و نفرات جدیدی که جذب شدند، خیلی بهتر شده. هواداران اصفهانی هم امسال فقط و فقط از سپاهان قهرمانی می‌خواهند. ما هم با تمام قدرت کار می‌کنیم که شرمنده‌شان نشویم.
  بعد از سال‌ها بازی در تیم تراکتور‌سازی به سپاهان آمدید تا چالش جدیدی را تجربه کنید. از شرایط تازه برایمان بگویید.
شرایط واقعا خوب است. بازیکنان قدیمی سپاهان خیلی به من احترام می‌گذارند. خود باشگاه و هواداران هم همین‌طور هستند. واقعا ممنون آنها هستم. امیدوارم بتوانم آن بازیکنی که کادرفنی و باشگاه می‌خواهد باشم و سال خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.
  به‌خاطر کسوت به‌عنوان کاپیتان سپاهان هم انتخاب شدید؟
بله؛ نسبت به من لطف داشتند و ممنون آنها هستم. بازوبند کاپیتانی تیم بزرگی مثل سپاهان را به‎دست داشتن افتخار بزرگی است. البته همه هدف من کمک کردن به سپاهان است. پیروزی تیم از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد. 
  دوباره شاگرد امیر قلعه‌نویی شده‌اید. 
کار کردن با آقای قلعه‌نویی هم لذت‌بخش و هم سخت است. ایشان مربی بزرگی است و افتخار می‌کنم شاگرد ایشان هستم. امیدوارم با حضور ایشان امسال بتوانیم دوباره سپاهان را به روزهای اوج برگردانیم.
  ناراحت نیستید از تراکتورسازی جدا شدید؟
الان دیگر درباره آن صحبت کردن هم سخت است. ولی بعد از 11 سال بازی در تراکتورسازی چرا دروغ بگویم برایم خیلی سخت بود از این تیم جدا شوم. با این حال برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه نان و نمک تبریز را خورده‌ام و آنها همیشه به من لطف داشتند. تراکتورسازی هواداران خیلی خوبی دارد، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید