• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 26067
+
-

به‌نام جادوگر

به‌نام جادوگر

در جریان بازی سپیدرود و سپاهان که با شکست سنگین تیم رشتی همراه شد، هواداران سپیدرود بارها برای اعتراض به عملکرد خداداد عزیزی اقدام به تشویق علی کریمی کردند. کریمی فصل گذشته سرمربی سپیدرود بود و توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. پس از آن او با مالک سابق باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید. بعد از مدتی صاحب تیم عوض شد و مالک جدید هم روی ادامه کار با کریمی نظر نداشت. به‌همین دلیل خداداد عزیزی جانشین این مربی شد و کار دشوارش را در رشت شروع کرد. حالا و بعد از سپری شدن تنها دو هفته، رشتی‌ها یاد علی کریمی افتاده‌اند و با تشویق او به کادرفنی و مدیریتی باشگاه سپیدرود اعتراض می‌کنند. البته خداداد که روابط بسیار صمیمانه‌ای هم با کریمی دارد، اولین نفری نیست که با تشویق نام جادوگر تحت فشار قرار می‎گیرد؛ چه اینکه پیش از این تشویق کریمی بارها به اسلحه‌ای برای اعتراض به افراد مختلف تبدیل شده است.
  علی دایی
هیچ‌کس مثل علی دایی به‌خاطر تشویق کریمی تحت فشار قرار نگرفت. وقتی دایی در مقدماتی جام‌جهانی 2010 سرمربی تیم‌ملی بود و کریمی به این تیم دعوت نشد، هواداران با تشویق جادوگر اعتراض‌شان را به دایی نشان دادند. اوج این اتفاق در بازی معروف ایران و عربستان در تهران رخ داد؛ جایی که تیم‌ملی دو بر یک شکست خورد و دایی شغلش را از دست داد.
  مانوئل ژوزه
ژوزه مشهور که بیشتر به‌خاطر مطالبات کهکشانی‌اش از پرسپولیس شهرت دارد، در نیم‌فصل اول لیگ دوازدهم هدایت سرخپوشان را برعهده داشت. در آن زمان بین او و کریمی درگیری شدید به‌وجود آمد. ژوزه که گمان می‌کرد کریمی جاسوس کی‌روش است، حکم به اخراج این بازیکن داد و در نتیجه کریمی تا مدت‌ها هر هفته در آزادی تشویق شد. جالب اینکه تشویق اعتراضی کریمی حتی بعد از پیروزی 6گله پرسپولیس برابر پیکان هم تکرار شد!
  فدراسیون فوتبال
این اواخر مواضع کریمی علیه فدراسیون فوتبال با استقبال شدید افکار عمومی مواجه شده است؛ تا جایی که چند ساعت بعد از مناظره تلویزیونی کریمی با محمدرضا ساکت، وقتی دبیر کل فدراسیون فوتبال برای استقبال صبحگاهی از تیم‌ملی فوتسال راهی فرودگاه شده بود با تشویق علی کریمی از سوی مسافران و شهروندان عادی مواجه شد و حیرت کرد! چند روز بعد هم در اتفاقی تاریخی هواداران استقلال درست به‎همین دلیل کریمی را بین دو نیمه بازی تیم‌شان با سپیدرود تشویق کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید