• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 26065
+
-

هیاهو برای چند میلیون بدهی؟

خبر اعلام محرومیت محسن مسلمان و حسین کعبی از سوی کمیته اخلاق حاشیه مهم این روزهای فوتبال‌مان بود. کمیته اخلاق در اقدامی عجیب هیچ توضیحی برای محرومیت این دو بازیکن نداد و تنها به‌اعلام محرومیت بسنده کرد. همین موضوع باعث شد تا شایعات زیادی در مورد این دو بازیکن به‌گوش برسد. از شرط‌بندی و خالکوبی گرفته تا حضور در مهمانی و مسائل اخلاقی دیگر. هرچند با بالا گرفتن شایعه‌ها کمیته اخلاق مجبور شد اطلاعیه تکمیلی صادر و برخی گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کند اما باز هم شفاف‌سازی نکرد که چه اتفاقی باعث محرومیت مسلمان و کعبی شده است.
سرانجام روز گذشته دلیل محرومیت این دو بازیکن مشخص شد. سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن و محسن مسلمان به‌همراه حسین کعبی برای پیگیری موضوع محرومیت‌شان به کمیته اخلاق رفتند و در جلسه با مسئولان این کمیته شرکت کردند. در پایان این جلسه اعلام شد که مسلمان و کعبی به‌دلیل پرداخت نکردن جریمه‌های قبلی‌شان به کمیته اخلاق با محرومیت دوباره مواجه شده‌اند و حالا باید مبالغ جریمه‌ها را بپردازند.
محرومیت مسلمان به‌خاطر 15 میلیون بدهی سال گذشته بود که ظاهرا پرداختش برعهده باشگاه پرسپولیس بوده است. عدم پرداخت این جریمه توسط باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن دردسرساز شد و حالا  با مبلغی که امروز این بازیکن برای این بدهی پرداخت خواهد کرد می‌تواند ذوب‌آهن را در برابر سایپا همراهی کند.
حسین کعبی دیگر بازیکنی که با حکم کمیته اخلاق محروم شده بود، روز گذشته متوجه شد محرومیت او نیز به‌خاطر مبلغ 4میلیونی بود که باید پرداخت می‌کرد و این بازیکن هم با پرداخت این مبلغ می‌تواند تیم خود را در هفته سوم همراهی کند. با این شرایط این دو بازیکن با پرداخت جریمه‌های‌شان می‌توانند در هفته سوم لیگ‌برتر برای ذوب‌آهن و سپیدرود به‌میدان بروند و مشکلی وجود ندارد.
اما علامت سوال بزرگ همچنان سر جایش باقی می‌ماند که چرا کمیته اخلاق به‌خاطر چنین موضوع ساده‌ای دلیل محرومیت این دو بازیکن را اعلام نکرده تا این‌همه شایعه برای این دو بازیکن ایجاد نشود. پرداخت بدهی این دو بازیکن امری طبیعی است و کمیته اخلاق می‌توانست با اعلام دلیل این محرومیت مشخص کندکه مسلمان و کعبی تا زمان پرداخت بدهی خود محروم خواهند بود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید