• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 16 مرداد 1397
کد مطلب : 26054
+
-

تکذیب شد؛ شفیع تا عید هست

رفتن بهرام شفیع از برنامه ورزش و مردم تکذیب شد. دیروز خبرآنلاین گزارش داد که بهرام شفیع بعد از 40 سال از اجرای برنامه ورزش و مردم، کناره‌گیری کرده  و قرار است چهره‌های جوان جای او را بگیرند. خبرآنلاین غیرمستقیم رفتن شفیع از این برنامه را به حضور مدیر جدید شبکه یک ربط داده بود: «بعد از حدود چند هفته که از حضور مجید زین‌العابدین به‌عنوان مدیر شبکه یک سیما می‌گذرد، این شبکه در کنداکتور خود تغییراتی داده است ..... دوره جدید برنامه ورزش و مردم نیز با حضور بهرام شفیع از جمعه آغاز شد که پس از یک فصل کوتاه، این مجری قدیمی تلویزیون پس از 40 سال اجرای مداوم و پیوسته با ورزش و مردم خداحافظی می‌کند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت.» 
دیروز اطرافیان شفیع بی‌خبر از این خداحافظی بودند، آنها هم خبر را در سایت‌ها خوانده بودند و نمی‌دانستند این خداحافظی چه دلیلی دارد و چرا به یک‌باره اتفاق افتاده است، گوشی همراه خود شفیع هم خاموش بود و این اتفاق تایید می‌کرد خبرهایی هست اما پسر او، امیراقبال که به‌عنوان مجری و گزارشگر در این برنامه کمک‌‌دست پدر بود، خیال طرفداران شفیع را راحت کرد که او فعلا هست و برنامه ورزش و مردم تغییری نمی‌کند: «تکذیب شد. این خبر درست نیست. من خودم با بچه‌های صدا و سیما صحبت کردم و آنها گفتند که خبر درست نبوده.» امیراقبال دلیل دیگر و محکم‌تری هم برای تکذیب کردن این خبر دارد: «تا اسفند‌ برنامه برآورد شده و قرار هم این بوده بابا تا آخر سال مجری برنامه باشد. این هفته هم برنامه را خودش اجرا کرد.»
اسماعیل حیدرپور یکی از گزارشگران برنامه ورزش و مردم که او هم دیروز از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها این خبر را دیده بود، می‌گوید: «اسفند یا فروردین چهلمین سالگرد برنامه و گزارشگری آقای شفیع است. قبلا صحبت از این بود که او در چهل‌ سالگی خداحافظی کند.» به‌نظر می‌رسد شایعه خداحافظی شفیع به این تصمیم برمی‌گردد، تصمیمی که پسرش می‌گوید خبری از آن ندارد: «من این را نمی‌دانم. این تصمیم شخصی پدرم است و خودش می‌داند اما مسئله مهم این است که او تا اسفند برنامه دارد.» یکی از شایعات هم این بوده که شفیع پسر جانشین شفیع پدر شود: « هر چیزی شرایط و جرات خودش را می‌خواهد. از این خبرها فعلا نیست.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :