• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 15 مرداد 1397
کد مطلب : 25854
+
-

مزایده واگذاری اکران آگهی روی پیکره‌های تبلیغاتی

جلسه کمیسیون معاملات سازمان زیباسازی شهر تهران با موضوع مزایده صدور مجوز اکران آگهی و تبلیغات روی بخشی از پیکره‌های تبلیغاتی شهر تهران برگزار شد.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه این اتفاق برای نخستین بار و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفته است، گفت: شرکت‌هایی می‌توانند در این مزایده شرکت کنند که مجوز فعالیت از اداره کل تبلیغات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد داشته باشند.

به گزارش همشهری، حمیدصابر فرزام با بیان اینکه در تیرماه گذشته براساس اطلاع‌رسانی 14باکس تبلیغاتی که شامل 5باکس عرشه پل، 8باکس بیلبورد و یک باکس پنل شیشه‌ای بود اعلام شد، ادامه داد: شرکت‌هایی که بتوانند رتبه  یک، 2 و 3 را اخذ کنند، می‌توانند در این مزایده حضور پیدا کنند و شرکتی که بالاترین رقم پیشنهادی را ارائه دهد، مجوز یک‌ساله را اخذ خواهد کرد.
وی با تأکید بر اینکه این مزایده در راستای سیاستگذاری جدید شهر تهران مبنی بر شفافیت در شهرداری است، افزود: در این دوره از مزایده 25شرکت اسناد مزایده خود را خریداری کرده که درنهایت 17شرکت پاکت خود را به سازمان زیباسازی ارائه کرده‌اند. به‌گفته معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران، هم‌اکنون 37هزار تابلوی تجاری در سطح شهر تهران برای 54هزار باکس پیش‌بینی شده‌ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید