• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 14 مرداد 1397
کد مطلب : 25648
+
-

سوپرجام کم‌ستاره

بازی کامیونیتی‌شیلد که حکم سوپرجام در انگلستان را دارد، امروز و از ساعت18:30 به وقت تهران و در ورزشگاه ومبلی لندن بین منچسترسیتی و چلسی برگزار خواهد شد. 

این مسابقه، نخستین حضور رسمی مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی در فوتبال انگلستان نیز به‌حساب می‌آید. دو تیم به‌دلیل رقابت‌های جام‌جهانی2018، بسیاری از ستارگان خود را در اختیار ندارند و برخی هم به‌دلیل مصدومیت این بازی بزرگ را از دست داده‌اند. در چلسی، ادن آزار، تیبو کورتوا، انگولو کانته و اولیویه ژیرو و در سیتی، کوین ده‌بروین و رحیم استرلینگ بازیکنانی هستند که به مرز آمادگی نرسیده‌اند. هم چلسی و هم منچسترسیتی تاکنون موفق شده‌اند این جام را 4بار فتح کنند. سیتی آخرین‌بار در سال2012 و چلسی آخرین‌بار در سال2009 به این مقام نائل شده‌اند. ریاض محرز، ستاره الجزایری من‌سیتی ممکن است بتواند با رهایی از شر مصدومیت در ترکیب تیم قرار بگیرد. این درحالی است که پپ احتمال دارد نتواند از لاپورت و فیل فودن هم استفاده کند. فصل گذشته چلسی در این جام در ضربات پنالتی مغلوب آرسنال شده بود. آخرین‌باری که من‌سیتی در این جام مغلوب شد، به سال2014 بازمی‌گردد که آنها هم مقابل آرسنال بازی را واگذار کرده بودند؛ البته با نتیجه 3بر صفر. قضاوت بازی امروز برعهده داوری از یورک‌شیر به نام جان ماس است که دست به‌کارتش حرف ندارد. او در فصل گذشته در هر بازی به‌طور میانگین 83/3کارت زرد به بازیکنان نشان داده است. او در 37بازی‌ای که در فصل گذشته سوت زده، 9بازیکن را هم از زمین اخراج کرده است.
ترکیب احتمالی چلسی: ویلی کابایه‌رو، مارکوس آلونسو، آنتونیو رودیگر، داوید لوئیز، سسار آسپلیکوئتا، راس بارکلی، جورجینیو، سسک فابرگاس، کالوم هودسون اودوی، آلوارو موراتا و پدرو رودریگس.
ترکیب احتمالی منچسترسیتی: کلیودیو براوو، لوک بولتون، اریک گارسیا، آیمریک لاپورت، اولکساندر زینچنکو، برناردو سیلوا، ایلکای گوندوغان، فیل فادرن، ریاض محرز، سرخیو آگوئرو و لروی زانه.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید