• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
یکشنبه 14 مرداد 1397
کد مطلب : 25647
+
-

شماره رونالدو به گریزمان می‌رسد؟

فلورنتینو پرس در باشگاه رئال مادرید در سه- چهار فصل اخیر عادت کرده بازیکن گران‌قیمت نخرد. او در تابستان فقط اودریوسولا را برای نیمکت‌نشینی کارواخال خریداری کرده به‌علاوه یک دروازه‌بان گمنام اوکراینی به نام لونین. وینیسیوس برزیلی هم خرید پارسال است که امسال به تیم ملحق شده و اصلا ممکن است به تیم کاستیا قرض داده شود. از میان اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه برای جانشینی رونالدو، خرید همه ستاره‌ها منتفی شده است. هری کین قراردادش را پیش از جام‌جهانی تمدید کرده، امباپه و نیمار رسما اعلام کردند که در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال‌اند و می‌مانند، ادن آزار برای رئال زیادی گران است، در انتقال کورتوا مشکلی پیش آمده است، بایرن حاضر به آزادسازی لواندوفسکی نیست و بازیکن کهکشانی دیگری در بازار وجود ندارد که رئال به او پیشنهاد بدهد. حالا شایعه شده که پرس برای راضی نگه‌داشتن هواداران قصد دارد بند فسخ قرارداد آنتوان گریزمان را فعال کند.

رئال و اتلتیکو سال‌هاست خرید مستقیم از یکدیگر نداشته‌اند اما پارسال تئو هرناندس از اتلتیکو خریداری شد. حالا بند فسخ قرارداد 200میلیون یورویی برای قهرمان جام‌جهانی موجود است. گریزمان 2‌ماه قبل در آستانه پیوستن به بارسلونا بود و حتی با این باشگاه توافق شخصی هم کرده بود و خواهرش کارهای مذاکره را پیش می‌برد. اما مهاجم فرانسوی ناگهان تصمیمش را تغییر داد و اعلام کرد به خاطر گودین که پدرخوانده دختر کوچکش است و همچنین عشقی که به کشور و فرهنگ اروگوئه دارد، در اتلتیکو می‌ماند. ویسنته آسپیتارته، خبرنگار اسپانیایی در واکنش به شایعه انتقال این بازیکن به رئال می‌نویسد: او اگر می‌خواست اتلتیکو را ترک کند، 2‌ماه پیش به بارسا می‌رفت.

انتطار دارم تا 2‌ماه دیگر قراردادش را به‌مدت طولانی تمدید کند.» آندونی وینامبرس، دیگر خبرنگار اسپانیایی نیز خبر داده بود که پرس قصد دارد گریزمان را با پرداخت 200میلیون یورو به برنابئو بیاورد و پیراهن شماره7 رونالدو را هم به او بدهد. برخى رسانه‌ها از جمله EsRadio  این خبر را تکذیب کرده‌اند. گریزمان یک‌سال قبل در مصاحبه‌ای گفته بود: «هرگز به رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن نخواهم رفت.» در همان مصاحبه بود که گفت؛ ممکن است روزی برای زندگی و تماشای NBA به آمریکا و مایامی برود، جایی که دیوید بکام در آن‌جا حضور دارد. او گفته بود به‌خاطر الگوبرداری از بکام همیشه پیراهن آستین‌بلند می‌پوشد: «پیوستن از اتلتیکو مادرید به رئال مادرید مسأله‌ای دشوار است که من دوست ندارم هیچ‌وقت آن‌را امتحان کنم. اگر در لیگ کشورم بازی کنم بین المپیک لیون و المپیک مارسی یکی را انتخاب خواهم کرد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید