• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 14 مرداد 1397
کد مطلب : 25646
+
-

مودریچ می‌تواند رایگان به اینتر برود‍

مودریچ می‌تواند رایگان به اینتر برود‍

قضیه پیوستن مودریچ به اینتر را مثل این‌که باید جدی‌تر پیگیری کرد. شاید او هم مثل رونالدو و زیدان بعد از سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، برنابئو را ترک کند. آلبرتو چروتی، خبرنگار گاتزتا دلوا اسپورت خبری را توئیت کرد که تعجب هواداران رئال را برانگیخت. این خبرنگار ادعا کرد که پرس قبل از قهرمانی در کی‌یف به مودریچ قول داده بود اگر رئال دسیموترسرا -لیگ قهرمانان سیزدهم- را ببرد، اجازه رفتنش را می‌دهد. حالا برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که هافبک کروات و بهترین بازیکن جام‌جهانی روسیه قصد دارد روز یکشنبه که از تعطیلات به مادرید برگشت درباره قول پرس با او جلسه بگذارد. مدیر برنامه‌های این بازیکن چند روزی است در میلان حضور دارد تا با اینتر مذاکره کند.

پرس که تصورش را نمی‌کرد حرف آن روزش را مودریچ جدی بگیرد از شرایط کنونی عصبانی است. حتی شنیده می‌شود که او بلافاصله دست به‌کار شده و برای جانشینی مودریچ شرایط اریکسون، هافبک دانمارکی تاتنهام را جویا شده است. پرس تمایلی به باز کردن سر مذاکرات با دنیل لوی مالک تاتنهام ندارد چرا‌که در مورد مودریچ و بیل خیلی اذیت شده و از طرفی در مورد پوچتینو هم از وی پاسخ منفی شنیده است. اما آاس بر خلاف اخبار رسانه‌های ایتالیایی و گاتزتا اعلام کرده که قرار نیست مودریچ بر سر این موضوع با پرس دیدار کند. اینتر می‌خواهد با قرارداد قرضی به میزان 12 تا 15میلیون یورو، مودریچ را در اختیار بگیرد با بند بازخرید 20میلیون یورویی.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا، رقم پیشنهادی اینتر را این‌گونه اعلام کرد که اینتر حاضر است به مودریچ سالی 5/11 میلیون یورو دستمزد بدهد (10 میلیون یورو نقد به علاوه 5/1 میلیون یورو پاداش) . قرارداد وی نیز چهار‌ ساله خواهد بود. نکته مهم حضور در لیگ ایتالیا این است که مالیاتی که او می‌پردازد خیلی کمتر از اسپانیاست. مودریچ هنوز درگیر یک پرونده فرار مالیاتی هم هست؛ درست مثل رونالدو که به‌زودی با پرداخت جریمه پرونده را مختومه می‌کند و مسی که هنوز پرونده‌اش باز است. آلوارو بنیتو، بازیکن اسبق رئال که در حال‌حاضر در رده‌های پایه فعالیت می‌کند، تنها مقام باشگاه است که در این‌باره اظهار نظر کرده و گفته است: «انگار در کل اروپا فکر می‌کنند که رئال یک سازمان خیریه بوده و موظف است بهترین بازیکنانش را پرورش داده و به‌صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهد.» اگر مودریچ برود و اریکسون هم خریداری نشود، آن‌گاه کواچیچ که از بازی نکردنش ناراضی است جایگزین او خواهد شد. سبایوس هم در همین پست است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید