• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 14 مرداد 1397
کد مطلب : 25644
+
-

منشا: خودم را به ترکیب اصلی تحمیل می‌کنم

منشا: خودم را به ترکیب اصلی تحمیل می‌کنم

حمیدرضا علی‌پور

گادوین منشا فصل گذشته نتوانست انتظارات برانکو را برآورده کند و به بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس تبدیل شد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اما در این فصل سعی دارد خود را به برانکو نشان بدهد و جایگاهش را یک‌بار دیگر به‌دست بیاورد. منشا در بازی برابر فولاد با مصدومیت کمال این فرصت را پیدا کرد تا 75دقیقه برای سرخپوشان به‌میدان برود و بعد از مدت‌ها برای تیمش گل هم بزند. او درباره شرایط این روزها و گلزنی در برابر فولاد به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.

    بازی با فولاد را چطور دیدید؟ پرسپولیس در دومین بازی به دومین برد خود رسید.
خیلی از این موضوع خوشحال هستیم و امیدوارم که در ادامه مسابقات هم بتوانیم همین‌طور با قدرت ظاهر شویم. ما در این بازی بسیار خوب و فوق‌العاده بازی کردیم و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم. اما خوشحالم که در نهایت 3امتیاز بازی را کسب کردیم و صدرنشین لیگ شدیم.
    بعد از مدت‌ها در این بازی پایت به گلزنی باز شد.
خب خیلی از این موضوع خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم در بازی‌های بعدی هم گلزنی کنم. من سال گذشته فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشتم اما به دنبال این هستم که با گلزنی در این فصل جبران کنم.
    اما در 2‌بازی گذشته به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین آمدید. فکر می‌کنید بتوانید به ترکیب اصلی برسید؟
نیمکت‌نشینی من تصمیمی است که سرمربی تیم می‌گیرد و من به آن احترام می‌گذارم. اما امیدوارم که بتوانم در بازی‌های آینده خود را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کنم.
    گل زیبایی هم به فولاد زدید.
نه اتفاقا به نظر من گل سیامک از گل من زیباتر بود.
    گل شما روی پاس گل علیپور به ثمر رسید اما بعد از گل به سمت او نرفتید. چرا؟
من با علیپور هیچ مشکلی ندارم. بعد از گلزنی فقط خوشحالی کردم و به سمت هواداران رفتم، به همین دلیل اصلا حواسم به علیپور نبود.
    به آقای گلی فکر می‌کنید؟
برای من موفقیت تیم خیلی مهم‌تر از گلزنی خودم است. اما من مهاجم هستم و وظیفه دارم گلزنی کنم. امیدوارم که در این فصل بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.
    پرسپولیس می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد؟
واقعیت این است که در ابتدای فصل ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم و با توجه به محرومیت در نقل‌و‌انتقالات نتوانستیم خود را به خوبی تقویت کنیم. اما با این وجود پرسپولیس همیشه بزرگ است و مطمئن باشید که در این فصل هم مدعی جدی قهرمانی هستیم و می‌خواهیم در قهرمانی هت‌تریک کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید