• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 10 مرداد 1397
کد مطلب : 25351
+
-

بازیگر فیلم جنگ ستارگان

احساس تلخ و شیرینی از فقدان کری فیشر دارم

احساس تلخ و شیرینی از فقدان کری فیشر دارم

آرش نهاوندی/مترجم

مارک هامیل، بازیگر فیلم «جنگ ستارگان» در توییتی اعلام کرد که همزمان احساس تلخ و شیرینی از بازگشت و بازی در آخرین فصل از این فیلم بدون حضور کری فیشر دارد.

هامیل افزود: پس از اعلام خبر اینکه قرار است صحنه‌ قدیمی فیلمبرداری شده با حضور این بازیگر فقید دوباره در فصل نهم سری فیلم‌های جنگ ستارگان پخش شود احساس آرامش می‌کنم. او یک بازیگر غیرقابل جایگزین است.

هامیل در توییت احساس‌برانگیزش، 2عکس از خود به همراه کری فیشر را نیز انتشار داده است؛ یک عکس قدیمی‌تر و یک عکس جدیدتر.
در جدید‌ترین خبری که در این‌باره منتشر شده، اعلام شده است که برادر کری فیشر با استفاده از فیلم‌های قدیمی‌تر این بازیگر در فصل جدید فیلم جنگ ستارگان موافقت کرده است.

2روز قبل خبر عجیب و جالبی در صدر اخبار خبرگزاری‌های فرهنگی قرار گرفت. مضمون این خبر بدین شرح بود که قرار است یکی از بازیگران درگذشته در جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان بازی کند. براساس خبری که در این‌باره بی‌بی سی منتشر کرده بود، «کری فیشر» بازیگر قدیمی فیلم جنگ ستارگان که در سال2016 درگذشت، در این فیلم جدید حضور خواهد داشت. برای آن قسمت از فیلم که قرار است کری فیشر در آن حضور یابد، قرار است از فیلم‌های قدیمی به جا مانده ازصحنه‌های فیلمبردار‌ شده در نسخه‌های قبلی فیلم‌ جنگ ستارگان استفاده شود. این تصاویر تا‌کنون به نمایش در نیامده‌اند و برای نخستین بار قرار است از آنها در فیلم جدید جنگ ستارگان استفاده شود.

«جی جی آبرامز» کارگردان فیلم جنگ ستارگان در بیانیه‌ای که به مناسبت اعلام نام بازیگران این فیلم نوشته بود به این نکته اشاره کرد که ما «کری فیشر» را خیلی دوست داشتیم و دنبال راهی بودیم تا از او تقدیر کنیم. بالاخره راهی پیدا کردیم که از کری فیشر و از نقش پرنس لیلا در فصل 9 فیلم جنگ ستارگان تقدیر کنیم. بر همین مبنا قرار شد از تصاویری که در فصل هفتم این سری فیلم‌ها گرفته بودیم، استفاده کنیم.

کری فیشر که در فیلم جنگ ستارگان در نقش پرنس لیلا به ایفای نقش پرداخته بود، سال2016 در 60سالگی به‌طور ناگهانی درگذشت.
بیلی دیلی ویلیامز 81ساله، نیز دوباره در نقش «لاندو کلاریسان» ظاهر خواهد شد. همچنین ریچارد‌ای گرانت به مجموعه بازیگران فیلم جنگ ستارگان خواهد پیوست. مارک هامیل هم که در نخستین فیلم جنگ ستارگان در سال1977 بازی کرده و به شهرت رسیده بود، قرار است با بازی در نقش «لوک اسکای والکر» دوباره به جمع بازیگران فیلم جنگ ستارگان بازگردد.

آنتونی دانیلز بازیگر انگلیسی که در سری فیلم‌های جنگ ستارگان در نقش مترجم اندروید سی-3پی او (C-3PO) ظاهر شده بود و تنها بازیگری است که در تمام فیلم‌های مهم و بزرگ جنگ ستارگان بازی کرده است نیز دوباره در جدید‌ترین فصل از این فیلم حضور خواهد یافت. نائومی اکی دیگر بازیگر انگلیسی که در سال2017 در فیلم «لیدی مکبث» نیز بازی کرده بود، از دیگر بازیگرانی است که در فیلم جدید جنگ ستارگان حضور خواهد یافت. البته هنوز نقش وی در این فیلم اعلام نشده است.

دیسی رایدلی، جان برویگا، لوپیتا نیوگو و دامنهال گلسون دیگر بازیگران اپیزود جدید جنگ ستارگان هستند که پیش‌تر نیز در فیلم «آخرین جدایی» حضور یافته بودند.

فیلمبرداری فصل نهم جنگ ستارگان که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، روز چهارشنبه در لندن آغاز خواهد شد. قرار است این فیلم در دسامبر2019 اکران شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید