• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25048
+
-

بیرانوند: خواب دیدم وحید امیری برگشته

بیرانوند: خواب دیدم وحید امیری برگشته

حمید علی‌پور

دروازه‌بان اول تیم‌ملی و پرسپولیس بعد از درخشش در جام‌جهانی با پیشنهادات زیادی روبه‌رو شد اما در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس باقی بماند. بیرانوند در اولین بازی سرخپوشان در لیگ روی نیمکت نشست و به‌نظر می‌رسد که در بازی دوم هم همچنان نیمکت‌نشین باشد. بیرانوند روز گذشته درخصوص شرایط خود در پرسپولیس، گلزنی وحید امیری در ترکیه و همچنین اولین بازی رادو‌شویچ به‌جای بیرانوند در ترکیب پرسپولیس با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.

    شرایط پرسپولیس را چطور می بینید؟
خدا را شکر تیم شرایط بسیار خوبی دارد و پرسپولیس توانست در بازی اول سه امتیاز بازی را کسب کند و امیدوارم که در ادامه هم بتوانیم همین‌طور با قدرت ادامه دهیم و در قهرمانی هتریک کنیم.
    بعد از پیشنهادات زیادی که داشتید درنهایت قبول کردید در پرسپولیس بمانید.
من نمی‌خواستم دو سالی که خاطرات بسیار خوبی در پرسپولیس ساختم را به‌راحتی خراب کنم و با توجه به شرایط تیم تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم. امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم.
    شنیده می‌شود که نیم‌فصل قصد جدایی دارید؟
من همه‌چیز را به باشگاه واگذار کرده‌ام و اصلا این‌طور نیست که برای جدا شدن از پرسپولیس برنامه‌ای داشته باشم. تا زمانی که پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد در تیم خواهم ماند. 
    خیلی‌ها از حالا نگران بازی برابر الدوحیل هستند و به شما امید بسته‌اند.
ما در حال حاضر تیم بسیار خوبی داریم. امیدوارم که بتوانم در برابر الدوحیل بازی خوبی انجام دهم و روز خوبی را داشته باشم و بازیکنان هم بتوانند الدوحیل را شکست دهند.
 در بـــازی اول لیــگ نیمکت‌نشین بودید.
این نظر برانکو بود و من هم به‌نظر او احترام می‌گذارم. البته خود او قبلا گفته بود با توجه به اینکه به اردو دیر اضافه شدم فعلا باید تمرینات اختصاصی خود را پشت سر بگذارم.
    عملکرد رادو را چطور دیدید؟
به‌نظرم رادو عملکرد خوبی در بازی برابر پدیده داشت و به‌جز 20 دقیقه ابتدایی بازی که کمی استرس داشت، خیلی خوب کار کرد. اتفاقا من با خود رادو صحبت کردم و گفتم که بعد از دو سال بازی نکردن در اولین بازی خیلی خوب بودی و امیدوارم که در بازی آینده هم همین‌طور عمل کند.
    وحید امیری هم اولین گلش را برای ترابزون به ثمر رساند.
واقعا برای امیری خوشحالم و امیدوارم که بتواند همین روند را ادامه دهد. البته خیلی خوشحال هستم که حالا یک ایرانی کنار امیری حضور دارد تا او احساس افسردگی نکند.
    چطور؟
به این دلیل که امیری را به‌خوبی می‌شناسم و می‌دانم او بازیکنی است که اگر دوست و هم‌زبانی نداشته باشد، خیلی زود دچار افسردگی می‌شود و حتی شاید تصمیم می‌گرفت به ایران بازگردد. شاید باور نکنید اما من خواب دیدم که امیری به ایران برگشته و به من می‌گوید به‌خاطر اینکه من را تنها گذاشتی برگشتم!

این خبر را به اشتراک بگذارید