• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25039
+
-

شروع درخشان وحید در ترکیه

شروع درخشان وحید در ترکیه

درخشش لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا با ثبت 3گل برای آنها همراه بود. وحید امیری در همان اولین بازی برای ترابزون‌اسپور درخشش خود را آغاز کرد و در جریان برد 3 بر صفر تیمش یکی از گل‌ها را به ثمر رساند. سردار آزمون هم مقابل کراسنودار دبل کرد و باعث پیروزی 2بریک روبین‌کازان شد تا بعد از مدت‌ها پاسخ خوبی به انتقادها داده باشد.

  برد کازان با دبل سردار
در اولین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر روسیه، تیم روبین‌کازان یکشنبه‌شب در حالی که سردار آزمون را در ترکیب و رضا شکاری را روی نیمکت داشت در ورزشگاه کازان‌آره‌نا میزبان کراسنودار بود. روبین‌کازان با یک شروع تهاجمی در دقیقه9 توسط سردار آزمون به گل اول رسید. اما فدور اسمولوف، مهاجم تیم‌ملی روسیه در دقیقه۳۱ برای کراسنودار گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند. 7دقیقه بعد از این گل سردار باز هم دست‌به‌کار شد و در یک موقعیت تک‌به‌تک که روی پاس اشتباه مدافع حریف برای او فراهم شده بود گل دوم خودش و تیمش را به‌ثمر رساند. سردار که فصل قبل در 26مسابقه فقط 6گل زده بود در اولین مسابقه فصل جدید 72دقیقه بازی کرد و 2گل زد.

 امیری آمد، ترابزون متحول شد
تیم ترابزون‌اسپور ترکیه در ادامه دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل یکشنبه‌شب به مصاف سیواس‌اسپور، دیگر تیم سوپرلیگی این کشور رفت که وحید امیری این بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کرد. نیمه اول بازی بدون گل به‌پایان رسید و وحید امیری از ابتدای نیمه دوم به‌میدان آمد. او در دقیقه63 با حرکتی سریع از سمت چپ پایه‌گذار گل اول تیمش شد که توسط ژوائو پریرا، کاپیتان پرتغالی ترابزون زده شد. دقیقه72 روی ارسال دقیق پریرا از جناح راست وحید امیری با یک ضربه سر تماشایی دومین گل تیمش و اولین گل خود را با لباس ترابزون به ثمر رساند. امیری در دقیقه۸۷ تعویض شد و یک دقیقه بعد از آن هم ترابزون اسپور سومین گل را توسط محمد بسیر زد و 3 بر صفر پیروز شد.

 شکست شارلروا در حضور یک‌ونیم ایرانی
در اولین هفته از لیگ بلژیک علی قلی‌زاده 90دقیقه در ترکیب شارلروا بازی کرد و کاوه رضایی هم از دقیقه58 به زمین آمد اما شارلروا در حضور این دو ایرانی با نتیجه یک بر صفر مقابل آنتورپ شکست خورد. قلی‌زاده که اولین بازی رسمی خود را برای شارلروا انجام می‌داد در خط حمله به‌کار گرفته شد و نمایش خوبی داشت. امید نورافکن، سومین بازیکن ایرانی شارلروا در این بازی روی نیمکت بود و به‌زمین نرفت.

 سوشا برگشت، میوندالن برد
تیم میوندالن نروژ در حضور دوباره سوشا مکانی مقابل نست‌سوترا به برتری رسید. دیدارهای هفته هفدهم اوبوس‌لیگ(لیگ دو) نروژ یکشنبه‌شب پیگیری شد و میوندالن با در اختیار داشتن سوشا مکانی مهمان تیم رده دوازدهمی نست‌سوترا بود. یاران سوشا در این بازی توانستند با نتیجه 2بر1 حریف را شکست دهند تا ۳۲امتیازی شوند و در رده سوم جدول قرار گیرند. این اولین بازی سوشا طی حضور دوباره‌اش در میوندالن بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید