• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25038
+
-

مباشری: وزیر بیکار نیست که در جذب بازیکن دخالت کند

ماجرای نقل و انتقالات این فصل استقلال هر روز حاشیه تازه‌ای ایجاد می‌کند. در حالی که روز گذشته نویمایر، هافبک آلمانی مدنظر استقلال در ایفمارک مشغول دادن تست‌های پزشکی بود و حتی صحبت از جذب چند بازیکن خارجی از جمله یک مهاجم عراقی  به‌گوش می‌رسید، اصغر حاجیلو، سرپرست جدید که هنوز 48ساعت هم از حکم سرپرستی‌اش نگذشته طی مصاحبه‌ای با رادیو تاکید کرد وزیر ورزش اجازه جذب بازیکن خارجی را به استقلال نمی‌دهد! اظهارنظری که همه را شوکه کرد. هر چندمباشری معاون اجرایی استقلال درخصوص خرید بازیکنان خارجی صحبت‌های دیگری را در گفت‌وگو با همشهری مطرح می‌کند:«من در دفتر باشگاه مشغول رتق و فتق امور هستم. ولی آنچه به من گزارش دادند نویمایر صبح دیروز تست پزشکی داده و ما سخت مشغول امور مربوط به‌جذب بازیکن و دیگر امور باشگاه هستیم.

ما در حال حاضر درعین اینکه دیگر امور باشگاه را انجام می‌دهیم در حال مذاکره با 10 بازیکن خارجی و 5 بازیکن داخلی هستیم. ازجمله بازیکنان داخلی که هنوز در حال مذاکره با آن هستیم مرتضی تبریزی است که فعلا قطعی نشده است اما امیدوارم به‌زودی نهایی شود.» او ادامه داد: «هدف همه اعضای باشگاه از خود آقای فتحی تا دیگران رساندن تیم استقلال به جایگاه واقعی‌اش است. همین الان هم که با شما صحبت می‌کنم درحال پرداخت یکسری بدهی‌ها، جذب بازیکن، کارهای مربوط به بازی با ذوب‌آهن و دیگر مسائل مربوط به باشگاه هستیم. با این حال آقای فتحی برنامه‌هایی برای تقدیر و همکاری با پیشکسوتان که تعدادشان هم کم نیست در نظر دارند.

حتی این‌روزها بحث فرهاد مجیدی هم مطرح شده که می‌تواند در این برنامه باشد اما در حال حاضر این موضوع یک گمانه‌زنی رسانه‌ای محسوب می‌شود.» مباشری درخصوص اینکه گفته می‌شود وزیر ورزش با جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه استقلال مخالفت کرده، گفت: «نه؛ وزیر چه‌کار دارد؟! مگر بیکار است که در مورد این موضوعات دخالت کند! این موضوعات از اختیارات مدیرعامل باشگاه است. وزیر ورزش سیاست‌های کلی ورزش را طرح‌ریزی و به فدراسیون‌ها ابلاغ می‌کند؛ نه اینکه در مورد این مسائل دخالت کند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید