• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25037
+
-

صبح تکذیب، عصر تایید!

روز گذشته خبری منتشر کردیم درباره تماس وزیر با پیشکسوت محبوب آبی‌ها برای کمک به این تیم. خبری که بازتاب فراوانی در رسانه‌ها و بین هواداران فوتبال داشت. صبح دیروز اما سرپرست باشگاه در واکنشی عجولانه این خبر را تکذیب کرد. فتحی در گفت‌وگو با تسنیم و درباره واکنش خبر تقاضای کمک وزیر از مجیدی گفت:« خیر؛ آقای وزیر تیم ما را به‌خوبی حمایت کرده‌اند. 30 استان و 40 فدراسیون زیرمجموعه وزارت ورزش هستند، جلسات هیات دولت را دارند، اما هر زمان برای استقلال از ایشان وقت خواستیم به 24 ساعت نرسیده، به درخواست ما پاسخ مثبت داده‌اند.

هرجایی نیاز بوده که زنگ بزنند، این کار را کرده‌اند. شأن وزیر اجل از این است که بخواهد در مورد فردی نظر دهد یا وزارتخانه بخواهد وارد چنین مواردی شود.» با این حال عصر دیروز و در گفت‌وگو با فارس سرپرست استقلال موضوع کاملا متفاوتی درباره این خبر داشت. او این‌بار در پاسخ به سوالی پیرامون حضور فرهاد مجیدی در این باشگاه و صحبت‌هایی که وزیر با او انجام داده است، گفت:«مجیدی سرمایه باشگاه استقلال است و اینجا باشگاه خودش است و حتما از وجود او استفاده می‌شود. اگر آقای وزیر صحبتی با مجیدی کرده من بی‌اطلاع هستم و خبری از این موضوع نداشتم، نیازی نیست که وزیر ورزش در مورد تماس با دیگران از من اجازه بگیرد.

حتما وزیر صلاح بداند با شخصی صحبت کند این کار را انجام خواهد داد.» به‌هر حال مشخص نشد که دلیل این مواضع متناقض مدیران جدید استقلال چیست و چرا قبل از تکذیب خبر با مرجع بالاتر از خود درباره صحت و سقم آن مشورت نکرده‌اند؛ آن‌هم در روزهایی که وزیر از سوی هواداران فوتبال تحت فشار قابل توجهی است و تلاش می‌کند با حضور و دخالت خود اعتراض‌ها را آرام کند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید