• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 8 مرداد 1397
کد مطلب : 24974
+
-

احزاب

   تندروها گفت‌وگوی ملی را نمی‌پذیرند

 یک عضو شورای مشورتی رئیس‌جمهور اصلاحات گفت: اگر آشتی ملی در حاکمیت شکل گرفته و اراده حاکمیت معطوف به آشتی ملی بین جناح‌های سیاسی و جامعه مدنی باشد نه حل مشکل یک نفر، تندروها هم با اشاره سکوت خواهند کرد. به گزارش اعتمادآنلاین، عبدالله ناصری درباره واکنش اصلاح‌طلبان می‌گوید: اصلاح‌طلبان بحث آشتی ملی را مطرح کردند و حتما از این موضوع استقبال خواهند کرد. البته آشتی ملی به این معنا که یک صلح، آشتی و همبستگی ملی شکل بگیرد نه اینکه مشکل شخص رئیس‌جمهور اصلاحات و آقایان محصور حل شود.

  هدف رئیسی از برگزاری جلسات سیاسی در تهران

محمدرضا باهنر که گفته بود جلساتی برای همگرایی اصولگرایان برگزار می‌شود، جلسات آقای سیدابراهیم رئیسی در تهران سوژه‌ای را به نامه‌نیوز داد تا با سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی به گفت‌وگو بنشیند. میرتاج‌الدینی در پاسخ به اینکه جلسات آقای رئیسی با جمنا هماهنگ است یا مستقل از همدیگر هستند؟ گفته: جلسات داخلی برای همفکری است. البته برخی شخصیت‌های عضو جمنا نیز در این جلسات حضور دارند.

  جهانگیری نقش تشریفاتی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: جهانگیری در انتخابات سال 96برای رقابت پا به میدان گذاشت اما از آنجایی که جریان اصلاحات در احتمالات به سر می‌برد ناگزیر مجبور شد که وی را به‌عنوان کاندیدای در سایه معرفی کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان جهانبخش خانجانی درباره صحبت‌های برخی چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه حضور جهانگیری در دولت جنبه تشریفاتی دارد، اظهار کرد: بنده چنین تحلیل‌هایی را قبول ندارم چرا که  معتقدم اگر وی در کابینه نقشی تشریفاتی داشت یک لحظه هم در دولت نمی‌ماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید