• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 8 مرداد 1397
کد مطلب : 24902
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kDAJ
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ راننده تاکسی و رضایت مردم
سلام. چند روز قبل وقتی وارد تاکسی خطی شدم با حرکت ماشین کمربند را بستم. سپس بلافاصله شیشه‌های اتومبیل بالا رفت و کولر روشن شد. خیلی تعجب کردم که راننده تاکسی بدون درخواست مسافران کولر ماشین را روشن کرده است. از راننده تشکر کردم ولی او با لبخندی گفت: به هر حال هوا گرم است و وظیفه ماست که رضایت مردم را جلب کنیم. گفتم اما همه رانندگان تاکسی مثل شما فکر نمی‌کنند و بیشتر رانندگان تاکسی‌ها یا می‌گویند کولر ماشین خراب است یا اینکه به موتور ماشین فشار می‌آید!  بابت همین تماس گرفتم از اقدام اینگونه رانندگان تاکسی تشکر کنم.

2436...0912


  یک‌طرفه کردن خیابان
سلام. مدت‌هاست دوطرفه بودن خیابان قبادی در محله بلوار فردوس شرق باعث ایجاد ترافیک در این محدوده شده است. به پلیس راهور و معاونت ترافیک شهرداری منطقه پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل با یکطرفه کردن این خیابان ساکنان محل را از ترافیک همه‌روزه نجات دهند.

ابراهیمی از تهران


  پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌ها
با سلام. محله پامنار که یکی از محلات قدیمی پایتخت است این روزها به پاتوقی برای معتادان و کارتن‌خواب‌ها تبدیل شده است. این در حالی است که محله پامنار روزگاری مایه سربلندی ما ساکنان بود، اما حالا اگر میهمانی بخواهد به خانه ما بیاید خجالت می‌کشیم از اینکه این محله را اینطور ببیند. واقعا صد حیف که قدیمی‌ترین محله تهران و با‌اصل و نسب‌ترین محله شهر به این حال و روز افتاده است. انتظار داریم مسئولان ذیربط در شهرداری منطقه و نیروی انتظامی برای حل این مشکل ساکنان اقدامی بکنند.

گلایه تعدادی از ساکنان محل


  درخواست از وزارت صنعت
سلام. با توجه به احکام صادره قطعی و لازم‌الاجرای اداره کار مبنی بر پرداخت کلیه حق سنوات و بدهی‌های ناشی از عدم‌اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای بیش از 700نفر از کارکنان بازنشسته (مرکز تأیید کالای سابق) وزارت صنعت، معدن و تجارت که مبالغ آن نیز تعیین و محاسبه گردیده است، اما متأسفانه مسئولان ذیربط در وزارتخانه نسبت به پرداخت حق سنوات و بدهی‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل اقدامی نمی‌کنند. لطفا منعکس کنید.

درخواست تعدادی از بازنشستگان


   پارکومترها را فعال کنند
سلام. در خیابان نلسون ماندلا از تقاطع اتوبان مدرس تا چهارراه جهان‌کودک، پارکومترها به‌دلیل خرابی قابل استفاده نیستند. هربار که خودروی خود را در این محدوده پارک می‌کنیم پلیس راهور جریمه می‌کند. آیا بهتر نیست با راه‌اندازی مجدد پارکومترها به‌جای جریمه، هزینه پارک را از مردم دریافت کنند؟ این درحالی است که نصب پارکومترها از چند سال قبل راهکاری بود که برای ساماندهی پارک اتومبیل در حاشیه خیابان‌ها در دستور کار شهرداری و نهادهای مربوط قرار گرفت، اما متأسفانه پس از مدتی اجرایی نشد.

گلایه یک شهروند از تهران


@ شکم سیر از گرسنه خبر ندارد!
با سلام و خسته نباشید. خط اتوبوس‌های ونک به میدان رسالت در این گرمای طاقت‌فرسا فاقد کولر هستند. چرا این اتوبوس‌ها همانند اتوبوس‌های بی‌آرتی مجهز به کولر نیستند؟ آیا مسئولان در شرکت اتوبوسرانی تاکنون با این اتوبوس‌ها در این گرمای تابستان ترددی داشته‌اند؟ متأسفانه وقتی مسئولان با خودروهای شخصی خود از درب منزل با روشن کردن کولر به محل کار می‌رسند، نباید هم از کلافه شدن مردم خبر داشته باشند. به قول معروف شکم سیر از گرسنه خبر ندارد!

حسنوند از تهران


  فرهنگسازی‌ در مصرف آب
سلام. در زندگی آپارتمان‌نشینی امروزی معمولا نظافت عمومی ساختمان‌ها توسط نظافتچی انجام می‌شود. این افراد، دیگر از جارو برای نظافت استفاده نمی‌کنند و با شیلنگ آب کار جارو را هم انجام می‌دهند. مثلا محوطه پارکینگ، حیاط و جلوی در ورودی و حتی کوچه‌ها را کامل با آب شرب شست‌وشو می‌دهند. لازم است شهروندان برای صرفه‌جویی در آب و فرهنگسازی‌ در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

9379...0919

این خبر را به اشتراک بگذارید