• پنج شنبه 11 بهمن 1403
  • الْخَمِيس 30 رجب 1446
  • 2025 Jan 30
دو شنبه 8 بهمن 1403
کد مطلب : 247257
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8Zjn
+
-

حل چالش‌های فروش دانش‌بنیان‌ها در کمپ ملی بازاریابی

کمپ ملی بازاریابی، با هدف کمک به رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بهمن‌ماه امسال و به ‌مدت 3روز، در منطقه نوآوری ایران برگزار می‌شود. به گزارش همشهری، با آغاز فرآیند ثبت‌نام دومین کمپ ملی بازاریابی در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران، زمینه برای معرفی محصولات دانش‌بنیان و رفع چالش‌های تجاری‌ساز و فروش این کسب‌وکارها، فراهم می‌شود. کمپ ملی بازاریابی، دومین کمپ ملی آموزشی منطقه بین‌المللی نوآوری ایران در حوزه فروش و بازاریابی است که با هدف حل چالش‌های فروش شرکت‌های دانش‌بنیان، روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه سال‌جاری در این منطقه برگزار خواهد شد. این رویداد، یک کمپ آموزشی با حضور صاحب‌نظران و متخصصان حوزه بازاریابی و راهبردهای فروش است و در قالب آن، به روش‌ها و اصول بازاریابی پرداخته می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این رویداد با حضور در رویدادهای عملی، ضمن شناخت ابزارهای دیجیتال، شناخت راهبردهای پیشرفته بازاریابی، با چگونگی بررسی و تحلیل دیتاها آشنا می‌شوند.
یکی دیگر از بخش‌های این کمپ 3روزه، تعامل و شبکه‌سازی تجاری بین کسب‌وکارها و نیز آشنایی با مدل‌های تطبیقی جهانی شامل یادگیری از تجربیات موفق شرکت‌های بین‌المللی و تطبیق آن با بازار ایران است.
از مهم‌ترین مخاطبان این رویداد می‌توان به مدیران و کارشناسان بازاریابی و همچنین فعالان شرکت‌هایی که در طراحی و توسعه بازار کسب‌وکارها نقش آفرینی می‌کنند، اشاره کرد. این رویداد همراه با حمایت ۲۵درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت ۳۵درصدی منطقه بین‌المللی نوآوری ایران از شرکت‌های عضو است.
دومین کمپ ملی بازاریابی، با هدف توسعه بازار کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در حالی به میزبانی منطقه بین‌المللی نوآوری ایران برگزار می‌شود که نخستین کمپ ملی آموزشی این حوزه دی‌ماه سال گذشته و با موضوع فروش در پارک فناوری پردیس برگزار شده بود.
بازاریابی تطبیقی یا مبدل به ‌عنوان یکی از رویکردهای نوین بازاریابی، راه‌حلی جامع برای مواجهه با چالش‌های بحران‌های اقتصادی، تحریم‌ها و نوسانات بازار ارائه می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید