• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 6 مرداد 1397
کد مطلب : 24609
+
-

سیفی: در بازی‌های آسیایی به رکوردشکنی فکر نمی‌کنم

محسن محمدسیفی از  ووشوکاران موفقی است که تقریبا در تمامی رویدادهایی که شرکت کرده به مدال دست پیدا کرده است. او  که چهار طلا و یک نقره قهرمانی جهان، 2 طلای بازی‌های آسیایی و 2 طلای جام‌جهانی ووشو را در کارنامه دارد با کسب طلای احتمالی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در صف پرافتخارترین ورزشکاران ایران قرار می‌گیرد و رکورد جدیدی را از خود برجای خواهد گذاشت. سیفی با این حال می‌گوید که هیچگاه به رکوردشکنی فکر نکرده‌ام و به‌طور یقین در جاکارتا «محسن محمدسیفی» جدیدی را خواهید دید. او در مورد حضور در جاکارتا و کسب مدال طلا هم گفت:«بازی‌های آسیایی شرایط متفاوتی دارد و برای آغاز این رویداد مهم لحظه شماری می‌کنم تا بهترین نتیجه را برای ووشو و کاروان ورزشی ایران رقم بزنم.

شرایط بدنی ایده‌آلی دارم و هم‌اکنون در شهرکرد که مرتفع‌ترین شهر ایران است، تمرینات خوبی را با سایر ملی‌پوشان سپری می‌کنیم. اردوی پایانی نیز در تهران برگزار می‌شود و با ریکاوری مناسب به صد در صد آمادگی می‌رسیم. رسیدن به تیم‎ملی ووشو تنها از فیلتر مسابقات انتخابی میسر است و بدون مشکل در این رقابت شرکت کردم و مسافر جاکارتا شدم.

از سرمربی تیم‌ملی تشکر می‌کنم که در اردو یک ماه فرصت به من داد تا با تمرینات اختصاصی بتوانم عضلات زانوی خود را قوی کرده و آسیب‌دیدگی‎ام را به دست فراموشی بسپارم .او در خصوص سه سانداکار دیگر تیم ووشوی مردان ایران که نخستین حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کنند، توضیح داد: هر چند آنان در مسابقات بین‌المللی زیادی به میدان نرفته‌اند، اما انگیزه بسیار بالایی دارند و با پشتوانه تمرینات اصولی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.قهرمان ووشوی جهان معتقد است که این نفرات نیز می‎توانند با استفاده از توان و انگیزه خود در بازی‌های آسیای به نتایج خوبی دست یابند .رضا سبحانی، عرفان آهنگریان، فرود ظفری و «محسن محمدسیفی» ترکیب تیم ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید