• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 3 مرداد 1397
کد مطلب : 24398
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vDMr
+
-

نساجی تبرئه شد خونه‌ به خونه ناکام ماند

صدور رای کمیته انضباطی در مورد باشگاه نساجی با واکنش مدیرعامل باشگاه خونه به خونه همراه بود. حسن‌زاده که روز دوشنبه اعلام کرده ‌بود تصمیم به کناره‌گیری از لیگ دسته اول دارد، پس از صدور رای کمیته انضباطی نسبت به این رای واکنش نشان داد. 
طرفداران فوتبال بابل در حمایت از تیم شهر خود در ماه‌های گذشته همواره در کنار خونه به خونه بودند تا بتوانند حضور در لیگ برتر را تجربه کنند. انتظاری که مدیرعامل باشگاه خونه به خونه پس از بازی پایانی لیگ دسته اول برای هواداران خود ایجاد کرد. 
طرفداران خونه به خونه که پیش از این در نماز جمعه شهر بابل حضور پیدا کرده ‌بودند، روز دوشنبه پس از تصمیم حسن‌زاده مبنی بر کناره‌گیری از لیگ دسته اول قصد داشتند مقابل فرمانداری این شهر تجمع کنند. اما مسئولان باشگاه از این تصمیم حمایت نکردند تا هواداران پاسخی از این اقدام خود دریافت نکنند.
 دیروز اما کمیته انضباطی بالاخره رای خود را صادر کرد. کمیته انضباطی با بررسی مستندات خونه به خونه، رای بر برائت نساجی صادر کرد. کمیته انضباطی با بررسی مدارک بازیکن نساجی که به ادعای مدیرعامل خونه به خونه جعلی بوده، به این نتیجه رسید که این فرد دارای دو مدرک شناسایی است با نام‌های سید امیرحسین حسینی و سید حسین حسینی است که هر دو مدرک به یک فرد به‌نام میلاد تعلق دارد. اما از آنجا که این فرد با نام امیر حسین با نساجی قرارداد داشته و اگر در هنگام قرارداد استعلامی صورت می‌گرفته، این نام هویت داشته است. 
بر اساس ماده 74 آیین‌نامه انضباطی مصوب سال 93 باشگاه‌ها تکلیفی در استعلام مدارک بازیکنان ندارند. به‌همین خاطر با توجه به تخلف حسینی در ارائه مدرک شناسایی نامعتبر به باشگاه در هنگام عقد قرارداد، کمیته انضباطی این بازیکن را یکصد میلیون ریال جریمه نقدی کرده و اجازه همراهی هیچ تیمی را به‌مدت 4 جلسه نخواهد داشت. همچنین نامبرده با هویت‌های سید حسین حسینی و سید امیرحسین حسینی حق ثبت‌نام در هیچ باشگاهی را نخواهد داشت.
 دیگر شکایت در مورد فردین قلی‌نیا نیز مورد بررسی قرار گرفت که ادله کافی برای صدور جریمه برای این بازیکن کافی نبود. به‌همین خاطر کمیته انضباطی رای بر برائت باشگاه نساجی صادر کرد. اما این پایان کار برای حسن‌زاده نبود. مدیرعامل خونه به خونه که اعلام کرده دیگر در لیگ دسته اول تیم‌داری نمی‌کند، پس از صدور این رای در مصاحبه‌ای اعلام کرد:« حتما به‌کمیته استیناف نسبت به این رای خنده‌دار شکایت می‌کنیم و اگر آنجا هم به نتیجه نرسیم از مراجع قانونی دیگر همچون AFC،  دادگاه عالی ورزش(CAS) این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. باشگاه خونه به خونه منتظر رای کمیته محترم اخلاق درخصوص این پرونده می ‌ماند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید