• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 2 مرداد 1397
کد مطلب : 24249
+
-

با مردم

با مردم

  تناقض‌گویی‌های مسئولان و مدیران

سلام. با اینکه مردم همیشه سنگ تمام گذاشته و پایبند به نظام هستند ولی در سال‌های اخیر تناقض‌گویی‌های مسئولان و مدیران در بخش‌های مختلف باعث ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم شده است. انتظار مردم از مسئولان این است که در برخورد با افراد و باندهایی که فساد آنها برای دستگاه قضا محرز می‌شود بدون هیچ مماشاتی برخورد لازم صورت پذیرد، تا ضمن جلب اعتماد عمومی خطاکاران هم به سزای اعمال‌شان برسند. این درحالی است که عدم‌برخورد با فساد باعث دلسردی مردم و بی‌اعتمادی به نظام خواهد شد.
4550...0918

  مسئولانی که می‌بینند و اقدامی نمی‌کنند

سلام. همه روزه ساعات صبح و عصر قطارهای مترو در گلشهر پر از جمعیت شده و جایی برای مسافران ایستگاه کرج نمی‌ماند. هر روز می‌توان در این خط شاهد بود کهنسالان عزیزی را که به‌خاطر ازدحام جمعیت بدن رنجورشان آسیب می‌بیند. نمی‌دانیم تقصیر را گردن مردمی بیندازیم که برای ورود به مترو از هیچ تلاشی ولو هل دادن سالخوردگان دریغ نمی‌کنند و یا مسئولانی که این وقایع را می‌بینند و هیچ تلاش چشمگیری در این چند ساله برای بهبود وضعیت نکرده‌اند. گویا قرار نیست مسئولان ذیربط در متروی تهران برای حل این مشکل اقدامی بکنند.
بهمنی از کرج

  هزینه‌های بالای دندانپزشکی

با سلام و ادب. از مسئولان در وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم فکری به حال هزینه‌های سرسام‌آور دندانپزشکی بکنند. باور کنید ما قشر کارگر نمی‌توانیم یک دفعه ۸۰۰ یا ۹۰۰ هزار تومان هزینه کنیم. بیمه‌های تکمیلی هم زیر بار هزینه‌های دندانپزشکی نمی‌روند. از طرفی دندانپزشک‌ها هم هر رقمی که دوست دارند از بیماران دریافت می‌کنند.آیا این سزاوار است که به‌دلیل عدم‌نظارت مراجع مربوطه مردم وادار به پرداخت هزینه‌های اینچنینی شوند؟ لطفا منعکس کنید.
0370...0919

  تعیین قیمت اجاره‌بهای مسکن

با سلام و درود. این روزها که فصل جابه‌جایی مستأجران است برخی مالکان تصور می‌کنند مستأجرشان باید تمام هزینه زندگی آنها را پرداخت کند! چرا دولت در تعیین قیمت اجاره‌بهای مسکن که نیاز پایه مردم است وارد نمی‌شود؟ خدا وکیلی اقشار کارگر و کارمند چگونه باید مطالبه مالکان را برآورده کنند؟ مگر یک فرد عادی چقدر درآمد دارد که باید میلیونی اجاره بدهد؟
6315...0901

@  درخواست از سازمان تأمین اجتماعی

سلام. به سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم برای احراز حیات بازنشستگان مقیم خارج از کشور راهکاری شبیه کانون بازنشستگان کشوری ایجاد کند. با توجه به نوسان ارز بسیاری از ما بازنشستگان ناچاریم برای ارسال گواهی حیات نه‌تنها متحمل هزینه شویم، بلکه مدت‌ها وقت خود را برای گرفتن حقوق خود تلف کنیم. لطفا به مسئولان در سازمان تأمین اجتماعی بگویید برای حل مشکل ما بازنشستگانی که به دلایلی در وطن نیستیم راهکاری ارائه کنند.
تعدادی از بازنشستگان ایرانی مقیم خارج از کشور

@  درخواست از منطقه7 شهرداری

سلام. سال‌هاست در منطقه7 شهرداری واقع در خیابان سرباز در مجاورت ضلع جنوب غربی، دیوار باشگاه ساعی نمای بسیار نامناسبی به محله داده است. با اینکه ساکنان محل چندین بار این مشکل را به‌صورت کتبی و حضوری از طریق شهرداری منطقه پیگیری کرده‌اند، مسئولان ذیربط صرفا قول می‌دهند و متأسفانه ترتیب اثر نمی‌دهند. لطفا این مشکل ما ساکنان را هم منتشر کنید بلکه اقدامی بکنند.
کسائیان از ساکنان محل

  پلیس راهور اعمال قانون کند

سلام. خسته نباشید. در بلوار ایران خودروی جنوبی همه روزه سرویس‌های کارخانه ایران خودرو با پارک دوبله نه‌تنها تردد را برای ساکنان محل مشکل می‌کنند، بلکه هر روز باعث ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شوند. این درحالی است که برای این سرویس‌ها جای پارک مجزایی مشخص شده است. از پلیس راهور درخواست می‌کنیم برای اعمال قانون در این محدوده اقدامی بکند.
گلایه تعدادی از ساکنان

@  قطع شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی

متأسفانه این روزها با قطع برق شهر، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هم به‌صورت ناگهانی از کار می‌افتند. در واقع قطع برق در مناطق مختلف پایتخت به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چهارراه‌ها هم سرایت کرده و باعث ایجاد اختلال و بی‌نظمی در تردد خودروها می‌شود. این درحالی است که بایستی درصورت قطع برق شهر، این چراغ‌ها از طریق اتصال به برق اضطراری خاموش نشوند. از پلیس راهور و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران انتظار می‌رود برای حل این مشکل راهکاری ارائه کنند.
2436...0912

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید