• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 مرداد 1397
کد مطلب : 24227
+
-

سکه و سوئیچ پراید با چاشنی گلایه

سکه و سوئیچ پراید با چاشنی گلایه

مراسم تجلیل از کشتی‌گیران نوجوان روز گذشته در فدراسیون کشتی برگزار شد. طی این مراسم به کشتی‌گیرانی که موفق به کسب مدال طلای جهان شده بودند یک دستگاه پراید 111 و به نفرات دوم و سوم،هفت و پنج سکه طلا پاداش داده شد. این مراسم در حیاط فدراسیون کشتی برگزار شد که بیشتر شرکت‌کنندگان در این مراسم قهرمانان و پیشکسوتان  کشتی ایران بودند.
 
  فدراسیون به قولش عمل کرد
تیم‌های‌ملی کشتی نوجوانان آزاد و فرنگی ایران پس از 22 سال موفق شدند در خارج از ایران عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. فدراسیون کشتی پس از گذشت حدود 20 روز از این قهرمانی طی مراسمی روز گذشته پاداش کشتی‌گیران نوجوان را داد. حسن بابک، مدیر تیم‌های‌ملی کشتی نوجوانان و جوانان درباره برگزاری این مراسم به همشهری ورزشی گفت:« زمانی که دیدیم هیچ مسئولی حواسش به کشتی نیست خودمان دست به‌کار شدیم. مسئولان فکر می‌کنند ما می‌رویم قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی مدال می‌خریم می‌آوریم، نه عزیزان مدال گرفتن مشقت دارد که باید این را درک کرد. حتما زحمات ما دیده نمی‌شود که کشتی تنها مانده است.» حسن رحیمی، دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک در مراسم روز گذشته حاضر بود. او درباره این مراسم به همشهری ورزشی گفت:«این مراسم را فدراسیون کشتی برای کشتی‌گیران نوجوان گرفته است در هم باز است تا هرکسی بخواهد بیاید تشریف بیاورد ولی می‌بینید که هیچ مسئولی نیامده است. البته ما توقعی هم نداریم همان‌طور که نوجوانان آزادکار آمدند هیچ مسئولی به استقبال‌شان نیامد. کشتی ورزشی نیست که در کنارش یک بیزینس دیگر داشته باشی، اگر موفقیت می‌خواهی باید شبانه روز تمرکزت روی کشتی باشد. فقط این را بگویم این همه کم لطفی حق کشتی نیست.» 
 
  مدعیان بی ادعا
کشتی‌گیران طلایی مسابقات جهانی سوئیچ اتومبیل‌هایشان را در مراسم روز گذشته تحویل گرفتند. علیرضا عبداللهی در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد موفق به کسب مدال طلا شد و درباره این مراسم به همشهری ورزشی گفت:« این دومین مراسم تجلیلی است که من در آن حضور دارم. پدرم مرزبان است و یک مراسم تجلیل هم همکاران پدرم برایم گرفتند. حالا  هم فدراسیون کشتی زحمت کشیده و این مراسم را برای کشتی‌گیران برگزار کرده. واقعا ازشان ممنونم و امیدوارم بتوانم در آینده باز هم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.» محمد نصرتی کشتی‌گیر طلایی ایران در مسابقات جهانی در پاسخ به این سوال که ماشینش را چه‌کار خواهد کرد به همشهری ورزشی گفت:« اوضاع مالی خوبی نداریم و دوست دارم کمک حال خانواده‌ام باشم برای همین ترجیح می‌دهم ماشین را بفروشم.»رحمان عموزاد، کشتی‌گیر 45 کیلوگرم تیم‌ملی درباره مراسم برگزار شده به همشهری ورزشی گفت:« تشکرمی‌کنم از آقای خادم که این مراسم را برای ما برگزار کردند. انگیزه زیادی دارم تا در مسابقات آتی هم صاحب مدال شوم. این ماشینی هم که هدیه گرفتم باید با پدرم مشورت کنم تا درباره‌اش تصمیم بگیرم.»

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هم در پستی در صفحه اینستاگرامش با طعنه، ضمن تشکر از فدراسیون کشتی خطاب به وزارت ورزش نوشت، دقیقا کجایی؟!

این خبر را به اشتراک بگذارید