براساس آمار سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بیمهای بیمه مرکزی، از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه تعداد 3420 فقره شکوائیه توسط بیمهگذاران، بیمهشدگان و ذینفعان بیمهنامهها با موضوع شکایت از شرکتهای بیمه در این سامانه ثبت شده است.
بیمه مرکزی اعلام کرد براساس آمار ثبت شده در سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بیمهای بیمه مرکزی، تعداد شکایات ثبت شده نسبت به دوره مشابه سال قبل 15درصد رشد داشته و 3 شرکت بیمه دانا با 18/15درصد، ایران با 11/95درصد و آرمان با 11/87درصد بیشترین سهم شکایات این دوره را (بدون لحاظ کردن سهم پرتفوی شرکت از بازار) بهخود اختصاص دادهاند.
مهمترین موضوع شکایت مردم از بیمهها
بیمه شخص ثالث 44درصد
بیمه بدنه 20درصد
بیمه درمان 19درصد
دو شنبه 14 آبان 1403
کد مطلب :
239504
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/mwv5G
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved