مهدی اسماعیلپور؛ روزنامهنگار
منتشر شده است، اما این تغییرها در کدام خطوط بوده و چه تغییراتی رخ میدهد؟ مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، از اقدامات این شرکت برای مهندسی خطوط اتوبوسرانی با هدف افزایش کارایی این خطوط و جلب رضایت شهروندان خبر میدهد.
6 گام برای مهندسی خطوط اتوبوسرانی
بازطراحی و اصلاح مسیر
تعیین نوع ناوگان بهینه هر خط
نوسازی ناوگان در خطوط
اصلاح برنامه زمانبندی خطوط
(ابتدا و انتهای ساعت کار)
بهینهسازی جدول های زمانبندی خطوط
تعیین تعداد بهینه ناوگان
دسترسی به پایانه جدید شرق
همزمان با راهاندازی پایانه جدید شرق، خط چهارراه تهرانپارس - پایانه جدید شرق راهاندازی شد تا امکان دسترسی شهروندان به نخستین و نزدیکترین خط انبوهبر مسافربری در اتوبوسرانی فراهم شود.
دسترسی ساکنان شمالغربی تهران به حملونقل عمومی
با توجه به بافت جدید شهری در شمالغربی شهر تهران (منطقه22 شهرداری) و نبود پوشش کافی حملونقل عمومی، دسترسی شهروندان شهرک الهیه از طریق خط ایجاد شده از آن شهرک به متروی وردآورد فراهم شده است.
پوستاندازی اتوبوسهای پایتخت
در همینه زمینه :