پریسا نوری؛ روزنامهنگار
شاید برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید از بازارهای میوه و ترهبار از برخورد غرفهداران یا کم و کیف محصولات عرضهشده گلایهمند باشید. یکی از راههای ثبت شکایت، پیشنهاد و انتقاد درباره عملکرد بازارهای میوه و ترهبار هم مثل سایر سازمانها و ارگانهای مربوط به شهرداری تماس با سامانه 137 است. مدیران و بازرسان سازمان میوه و ترهبار تهران با بررسی این نظرات تلاش میکنند عملکرد حوزه زیرمجموعهشان را بهبود بخشند و رضایت شهروندان را بهدست آورند. بهنظر میرسد این تلاشها بیثمر نبوده چرا که در تازهترین بررسیهای پیامهای137 آمارها حکایت از افزایش میزان خرید و رضایتمندی مشتریان از این مجموعه دارد.
گلایه مردم را پیگیری میکنیم
محمدمهدی دانشجو، مدیر بازرسی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار:پرتکرارترین پیامهای انتقادی در زمینه 2آیتم اصلاح رفتار نامناسب با مشتریان و کیفیت محصولات بوده و پیگیریهای لازم برای برخورد با عوامل ذیربط در دستور کار بازرسی سازمان مدیریت میادین میوهوترهبار قرار گرفته است. همواره در راستای تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه در زمینه نحوه برخورد و افزایش خدماترسانی مطلوب به شهروندان تا حصول نتیجه و کاهش پیامهای گلایهمندی تلاش میکنیم.
تلاش برای افزایش رضایت مردم از بازارهای ترهبار
در همینه زمینه :