• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 29 مهر 1403
کد مطلب : 237978
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1jR2o
+
-

معماي شماره 24

موهيتو با طعم مرگ

موهيتو با طعم مرگ

فريبا و سعيد مدت‌ها بود كه با يكديگر اختلاف داشتند. آنها 5 سالي مي‌شد كه ازدواج كرده بودند اما با وجود داشتن دختري 2 ساله، روز به روز اختلافات‌شان بيشتر مي‌شد. وقتي كشمكش بين آنها بالا گرفت، فريبا دخترش را برداشت و به خانه پدرش رفت.
از همان روز بود كه تلاش‌هاي دوستان و آشنايان براي پادرمياني بين آنها و بازگرداندن فريبا به خانه آغاز شد. راحله دوست خانوادگی فريبا و سعيد بود و تلاش مي‌كرد بين آنها را بگيرد. او بيشتر دلش به حال دختر 2 ساله آنها مي‌سوخت و دوست داشت او هم پدر و هم مادر را كنار خودش داشته باشد و در اين زندگي كمتر آسيب ببيند.
راحله تلاش مي‌كرد آنها را آشتي دهد اما هر روز هر كدام بهانه‌اي مي‌آوردند. بالاخره روزي هر دو نفر را راضي كرد تا با يكديگر صحبت كنند. آن روز سعيد در خانه بود كه راحله و فريبا هم به آنجا رفتند. قرار بود او پادرمياني كند و آنها مشكلات‌شان را برطرف كنند و زندگي مشترك‌شان را ادامه دهند. آنها وقتي وارد خانه شدند سعيد استقبال گرمي كرد.
انگار نه انگار كه با فريبا مشكل دارد و حدود يك ماه است كه با هم قهر هستند. وقتي آنها نشستند از آنها با دو موهيتوي پر از يخ پذيرايي كرد. همين كه او دو ليوان موهيتو را روي ميز گذاشت، فريبا كه انتظار چنين استقبالي را نداشت و از طرفي به نظر خيلي تشنه بود، موهيتو را برداشت و سركشيد.
چند دقيقه بعد هم راحله چند جرعه از نوشيدني‌اش را نوشيد و آنها مشغول صحبت شدند. هنوز چند دقيقه‌اي نگذشته بود كه راحله بي‌حال شد و روي زمين افتاد. آنها فورا اورژانس را خبر كردند اما وقتي امدادگران رسيدند راحله جانش را از دست داده بود. آنها اعلام كردند كه او به‌خاطر مسموميت جانش را از دست داده است.
در اين شرايط بود كه كارآگاهان پليس خود را به محل حادثه رسانده و تحقيقات در اين باره آغاز شد. اولين فردي كه به او در رابطه با مرگ راحله مظنون شدند، سعيد بود. وقتي او تحت بازجويي قرار گرفت حرف‌هاي ضد و نقيضي مي‌‌زد اما سرانجام اعتراف كرد كه قصد داشته همسرش و دوست او را به قتل برساند اما فقط راحله جانش را از دست داده است. او گفت كه نوشيدني‌ای كه به اين دو نفر داده مسموم بوده و توقع داشته هر دو نفر جان‌شان را از دست دهند اما فقط راحله فوت شده و فريبا زنده مانده است. در اين شرايط او بازداشت شد. حالا شما بگوييد در حالي كه هر دو نوشيدني مسموم بوده چطور راحله جان باخته اما فريبا زنده
مانده است؟

  به 3نفر از خوانندگانی که پاسخ صحیح معما را ارسال کنند 3کارت هدیه 500هزار تومانی اهدا می‌شود.

پاسخ‌هایتان را از طریق پیامک به شماره    300099901     ارسال کنید. به 3نفر از افرادی که پاسخ درست را ارسال کرده باشند به قید قرعه   کارت هدیه 500هزارتومانی  اهدا می‌شود.

پاسخ معمای شماره 23
در معماي قبلي زني در خانه‌اش به قتل رسيده و پليس براي رازگشايي از اين جنايت به تحقيق از چند نفر از نزديكان وي پرداخته بود. هركدام از آنها حرفي زده و تلاش كرده بودند در مظان اتهام قرار نگيرند. يكي از آنها روزبه بود كه گفته بود هنگام وقوع جنايت در حال دریافت نامه از پستچی بوده و از ماجرا اطلاعي ندارد و همين اظهارات سبب شده بود كه كارآگاه او را به ظن دست‌داشتن در قتل مريم بازداشت كند. پرسيده بوديم كه چرا بين افرادي كه از آنها تحقيق شده بود روزبه دستگير شد. پاسخ اين است كه وقتي كارآگاهان به تحقيق درباره اظهارات او پرداختند پي بردند كه روز حادثه هيچ پستچي‌ای به آنجا مراجعه نكرده و اوتلاش کرده بود كه ماموران را گمراه كند. در اين شرايط بود كه او در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :