• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 26 مهر 1403
کد مطلب : 237788
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/g5zl6
+
-

اخبار

استعفای مدیر متخلف مدرسه شهر قدس
در پی انتشار خبر نظافت مدرسه توسط یکی از والدین دانش‌آموزان که شرط ثبت‌نام ازسوی مدیر مدرسه عنوان شده بود، روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرقدس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «براساس بررسی‌های صورت‌گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت‌شده مدیر مدرسه، اولیای دانش‌آموز و براساس مستندات موجود با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقررات در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت.»

نحوه فروش فیش حج عمره
محمدرضا حاجی علیزاده، سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران: هزینه سفر عمره بنا به کیفیت هتل و دیگر امکانات از حدود 43 تا 46میلیون تومان است. هنوز در تهران با قاطعیت پایه خاصی برای قیمت فیش حج عمره مشخص نشده و بعد از توافق اولیه میان خریدار و فروشنده، طرفین به یکی از دفاتر حج و زیارت مورد تأیید سازمان مراجعه می‌کنند. ممکن است با قیمت نازل‌تری فروخته شود یا کسی رایگان یا در قبالش وجهی را دریافت کند.

گواهینامه افغانستان فاقد اعتبار در ایران
سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور پایتخت: گواهینامه افغانستان در ایران فاقد اعتبار است. اتباع در ایران پس از احراز هویت و تحت شرایط خاص مطابق ضوابط می‌توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند. اتباع خارجی بدون دریافت گواهینامه نمی‌توانند راکب خودرو یا موتورسیکلت باشند و حتما باید برای دریافت گواهینامه اقدام کنند که دارای رویه مشخص قانونی است. قبل از هر اقدامی باید هویت تبعه خارجی مشخص و معلوم شود که او به‌صورت قانونی در کشور ما حضور دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید