۴۵درصد از مخاطبان «طوبی» را دیدند
براساس اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، مجموعه نمایشی «طوبی» که ازجمله پرمخاطبترین مجموعههای تلویزیونی محسوب میشود، توانسته است با ۴۵درصد مخاطب از میان بینندگان تلویزیونی، جامعه آماری ۳۰میلیون مخاطب را از آن خود کند. به گزارش روابطعمومی رسانه ملی، براساس گزارش منتشر شده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از ۶۰هزار محتوای تقطیعشده از این سریال که در 5بستر تلگرام، توییتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، درمجموع ۴۰۰میلیون بازدید را بهخود اختصاص داده است.
این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشاندهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که طوبی را به پربازدیدترین و محبوبترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال۱۴۰۳ تبدیل کرده است.
همچنین تعداد نظرات منتشر شده ذیل محتوای مرتبط با سریال ۶۰۰هزار مورد بوده و محتواهای تقطیع شده درمجموع ۱۰میلیون لایک از سوی کاربران دریافت کردهاند.