• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 30 تیر 1397
کد مطلب : 23744
+
-

با مردم

با مردم

  تبریک دهه کرامت

سلام. فرارسیدن دهه خجسته کرامت را که با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به ولادت حضرت ثامن‌الحجج، امام علی بن موسی الرضا(ع) ختم می‌شود به خوانندگان خوب روزنامه همشهری تبریک می‌گویم.
6263...0938

@  عطایش را به لقایش می‌بخشند

سلام. در خبرها خواندم که سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفته،  مردم گرانفروشی را به سازمان‌ تعزیرات گزارش دهند تا اقدام به تشکیل پرونده تخلفاتی شود! نتیجه این‌کار از قبل مشخص است؛ شهروندان کلی وقت تلف کرده و گزارش می‌کنند،  مأموران تعزیرات هم تشکیل پرونده می‌دهند و یا نهایتا آن‌را به دادگاه ارسال می‌کنند. متأسفانه رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها به‌قدری طول می‌کشد که شهروندان شاکی به‌قول معروف «عطایش را به لقایش می‌بخشند.»
محمدی از تهران

  همراه اول با مشتریان روراست نیست

سلام. وقت بخیر. وقتی بسته اینترنتی خریداری می‌کنید،  انتظار دارید که با اتمام بسته اینترنت هم قطع شود اما همراه اول با مشتریان خود رو راست نیست و به‌صورت خودکار بسته را تمدید می‌کند.
البته ناگفته نماند که همراه اول یک روز قبل با پیامک اعلام می‌کند بسته رو به پایان است،  اما ممکن است که فرد فراموش کند بسته را غیرفعال کند و این رویه سبب می‌شود تا هزینه‌های بالایی به مشترک تحمیل شود. به‌خاطر تحمیل این شرایط هم‌اکنون استفاده از اینترنت همراه اول را کنار گذاشته و ترجیح می‌دهم از اینترنت خانگی وای فای استفاده کنم. اما مشترکان انتظار دارند مسئولان در همراه اول با اتمام بسته،  اینترنت مشترکان را قطع کرده و از تحمیل هزینه‌های اجباری بر آنها خودداری کنند.
لطفی دبیر بازنشسته از تهران

  پیست دوچرخه‌سواری پارک چیتگر

با سلام و عرض خسته نباشید. مدتی است پیست دوچرخه سواری پارک چیتگر به محل پیاده‌روی و موتور سواری تبدیل شده است. متأسفانه بی‌توجهی مدیریت مجموعه برای دوچرخه سواران و استفاده‌کنندگان خطرات بسیاری را به همراه داشته است. لطفا منعکس کنید تا بلکه مسئولان ذیربط در پارک چیتگر،  برای جلوگیری از خطرات احتمالی به این مشکل رسیدگی کنند.
2285...0912

  محاسبه دستمزد و حقوق براساس دلار

با سلام. امیدوارم روزنامه همشهری انصاف و وجدان روزنامه نگاری را درنظر داشته و همانطوری که جدول نرخ بنزین را براساس دلار در کشورهای مختلف منتشر و واقعی شدن نرخ بنزین را مطرح می‌کند،  جدول حقوق و دستمزد در ایران را نیز در قیاس با سایر کشورها براساس دلار منتشر کند. در واقع اگر حقوق و دستمزد در کشور ما براساس دلار محاسبه شود،  مشخص می‌شود که نسبت به سال گذشته 50درصد کاهش داشته است.
مظاهری بازنشسته از تهران

  تخلفات راکبان موتور

سلام  و خداقوت. من به‌عنوان راننده تاکسی گلایه‌ای از موتورسوارها و وضعیت بد رانندگی آنها دارم. متأسفانه هیچ قانونی برای مورتوسوارها به‌خصوص در مرکز شهر وجود ندارد و راکبان موتور با رانندگی‌های خیلی بد مشکلاتی را برای سایرین به‌وجود می‌آورند. چرا هیچ نظارتی از سوی پلیس راهور برای جلوگیری از تخلفات آنها وجود ندارد؟
کاظمی از تهران

  نظارت بر قهوه‌خانه‌ها

با سلام. در سال‌های اخیر گسترش بی‌رویه قهوه‌خانه‌ها با عنوان سنتی، به دلیل عدم‌نظارت بر این محیط‌ها باعث بروز بسیاری از مشکلات برای خانواده‌ها شده است. متأسفانه حضور دسته‌جمعی جوانان و نوجوانان برای کشیدن قلیان به امری طبیعی تبدیل شده؛ موضوعی که بسیاری از خانواده‌ها را نگران کرده است. انتظار می‌رود مسئولان ذیربط نسبت به نظارت بیشتر یا اصلاح این مکان‌ها اقدام کنند.
3562...0912

  درخواست از مسئولان راهسازی

با سلام. ممنون که مشکلات مردم را منعکس می‌کنید. از مسئولان وزارت راه و شهرسازی دعوت می‌کنیم، برای یک‌بار هم که شده از مسیر جاده امین‌آباد تا جاده امام‌رضا را طی کنند تا بلکه به وضعیت نابسامان این جاده رسیدگی کنند. بارها و بارها پیگیری کرده‌ایم، اما متأسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.
خان‌محمدی از ورامین

  به کام دلال‌های سکه و ارز

سلام و تشکر از روزنامه خوب همشهری. با اینکه مسئولان بانک مرکزی اعلام کرده بودند، اصلی‌ترین هدف کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی این است که منابع مالی و پولی در خدمت تولید و سرمایه‌گذاری قرار گیرد اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد. متأسفانه با کاهش نرخ سود بانکی فقط جیب دلال‌های سکه و ارز پر شد و جیب امثال ما که با مختصر پس‌انداز خرج دانشگاه آزاد فرزندان خود را تأمین می‌کردیم خالی‌تر شد. لطف کنید در این‌باره گزارشی منتشر کنید.
عباسی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید