• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 تیر 1397
کد مطلب : 23753
+
-

سرقت‌های سریالی دختر پولدار به‌خاطر هیجان

دختر جوان که با حضور در تالارهای عروسی دست به سرقت‌ اموال مهمانان می‌زد، مدعی شد انگیزه‌اش از این سرقت‌ها هیجان و سرگرمی بوده است.
به گزارش همشهری، 4ماه قبل مأموران پلیس در جریان سرقتی میلیونی در یک تالار عروسی در پایتخت قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد سارق یکی از مهمانان عروسی بوده که دست به سرقت کیف زنان زده و چندین سکه بهارآزادی به همراه مقداری پول و طلا سرقت کرده است. محل سرقت، ‌باغ تالاری در شمال غرب پایتخت بود و مأموران پس از حضور در آنجا به بررسی تصاویر دوربین مداربسته پرداختند و به دختری جوان مشکوک شدند که هیچ یک از مهمان‌ها وی را نمی‌شناختند. دختر شیک پوش در دقایق پایانی مراسم وارد تالار شده و به‌نظر می‌رسید زمانی که مهمان‌ها سرگرم صرف غذا بودند ‌دست به سرقت کیف‌ها زده است.

سرقت از بیمارستان‌ها

تحقیقات برای شناسایی دختر جوان ادامه داشت و مأموران با شکایت‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند که نشان می‌داد دختر سارق به‌صورت سریالی وارد تالارهای عروسی می‌شد و نقشه سرقت را اجرا می‌کرد. درحالی‌که بررسی‌ها برای شناسایی وی ادامه داشت، مأموران در جریان سرقت از بیمارستان‌های غرب و شمال‌غرب تهران قرار گرفتند. آنطور که مشخص بود دختری جوان وارد بخش‌های بستری شده و در فرصتی مناسب کیف و گوشی موبایل همراه بیمار یا پرستار و کارکنان بیمارستان را سرقت می‌کرد.

مشخصات این سارق در دوربین‌های مداربسته ثبت شده و او کسی نبود جز سارقی که وارد تالار‌های عروسی می‌شد و طلا می‌دزدید. در چنین شرایطی تصویر وی دراختیار تمامی تالارها و بیمارستان‌های غرب و شمال‌غرب تهران قرار گرفت تا اینکه چند روز پیش نگهبان یکی از بیمارستان‌ها، هنگام ورود دختری جوان به بیمارستان وی را شناخت و با پلیس تماس گرفت. به این ترتیب دختر سارق گیر افتاد و به کلانتری منتقل شد. از سوی دیگر مأموران راهی محل زندگی وی شدند و در آنجا 15سکه بهار آزادی، ‌پول، 12گوشی موبایل، 4لپ‌تاپ و 15کیف زنانه کشف کردند.

اعترافات عجیب دختر پولدار

متهم دختری 29ساله است و مدرک کارشناسی دارد. او در یک خانواده پولدار و مرفه بزرگ شده و پدرش مدتی قبل فوت شده است. او در بازجویی‌ها انگیزه عجیبی برای سرقت هایش مطرح کرد و گفت: من مشکل مالی نداشتم و هرچه می‌خواستم خانواده‌ام برایم تأمین می‌کردند اما 3‌ماه پیش تصمیم گرفتم در زندگی‌ام یک تجربه جالب به‌دست آورم، به همین دلیل سرقت را انتخاب کردم چون احساس می‌کردم هیجان دارد. برای همین به‌عنوان مهمان وارد مراسم عروسی می‌شدم و زمانی که مهمانان سرگرم صرف شام بودند، کیفشان را سرقت می‌کردم. وی ادامه داد: حتی یک سکه را هم نفروختم و تمام اموال مسروقه را پیش خودم نگه داشتم. وی گفت: هنگامی که سرقت‌ها را انجام می‌دادم اصلا به دستگیری فکر نمی‌کردم و حالا که گیر افتاده‌ام و آبرویم پیش خانواده‌ام رفته، خیلی پشیمانم.
سرهنگ علی پرویزی، رئیس‌کلانتری 134شهرک قدس در این‌باره گفت: این دختر جوان تاکنون به 20مورد سرقت اقرار کرده است ضمن اینکه 20مالباخته نیز شناسایی شده و اموالشان را تحویل گرفته‌اند. با وجود این، تحقیقات در این خصوص برای شناسایی جرایم احتمالی دیگر از سوی متهم ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید