• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 28 تیر 1397
کد مطلب : 23659
+
-

کوتاه از حادثه

دستگیری مربی ورزش متجاوز
مربی ورزش که به یکی از نوآموزان در شیراز تجاوز کرده بود دستگیر شد. به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، متهم که ۴۰ساله و فاقد سابقه کیفری است، پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم‌اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می‌برد. علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده، گفت: پرونده هم‌اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس مطرح و در حال رسیدگی است. وی ادامه داد: درخصوص متهم قرار نظارت قضایی و منع کامل وی از فعالیت ورزشی و مربیگری صادر شده و مجوز فعالیت وی لغو خواهد شد. صالحی گفت: در این پرونده تنها یک نفر شاکی است و تا‌کنون شاکی دیگری از متهم طرح شکایت نکرده است.

  دستگیری دزدان 3میلیاردی
2سارق که 34خانه در اصفهان را خالی کرده و دست‌کم 3میلیارد تومان پول و طلا سرقت کرده بودند دستگیر شدند. رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک و نیم کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد. به‌گزارش پلیس، سرهنگ سعید‌سلیمیان ادامه داد: این سارقان در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آنها تحت تعقیب قرار گرفتند. مأموران با گشتزنی‌های مداوم در محل‌های احتمالی سرقت موفق شدند این مدت 2سارق را هنگام بالا رفتن از دیوار منزلی شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر کنند. آنها به ۳۴فقره سرقت منزل اعتراف کردند و گفتند که در این مدت 3میلیارد تومان پول و طلا سرقت کرده بودند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

  پیرمرد گمشده به خانه برنگشت
جسد پیرمرد روستایی که از روز سه‌شنبه در دشت روستای سامقان در خراسان رضوی گم شده بود، پیدا شد. براتعلی میرجهانگیری، رئیس هلال احمر شهرستان جغتای به ایرنا گفت: این مرد 70ساله برای جمع‌آوری علوفه با الاغ خود از منزل خارج شده بود که پس از یک روز از وی هیچ خبری نشد. ماجرای گم شدن او بامداد دیروز به هلال‌احمر گزارش شد و 2گروه از امدادگران، عملیات جست‌وجو را آغاز کردند اما ظهر دیروز جسد بی‌جان وی را پیدا کردند. به گفته وی، علت مرگ این پیرمرد از سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید