• پنج شنبه 12 مهر 1403
  • الْخَمِيس 29 ربیع الاول 1446
  • 2024 Oct 03
پنج شنبه 12 مهر 1403
کد مطلب : 236561
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/DR40x
+
-

انتقام‌ قهرمانان

محسن پیرهادی، نماینده سابق مجلس

عملیات مقتدرانه ایران که آژیر خطر در سرتاسر تل‌آویو را به صدا درآورد، دفاعی تمام‌عیار، مشروع و مبتنی بر حقوق بین‌المللی است. گستردگی و جدیت این عملیات باید به‌عنوان هشداری برای توقف اسرائیل درنظر گرفته و خاتمه‌ای شود بر جنگ گسترده‌ای که رژیم صهیونی در غزه و لبنان برپا کرده است؛ هشداری که آمریکا و همدستان غربی‌اش باید آن را دریابند و اسرائیل آتش‌افروز را وادار به عقب‌نشینی و آتش‌بس در غزه و بیروت کنند تا منطقه به‌سمت آرامش پیش برود.
نهادها و سازمان‌های بین‌المللی در تحلیل و واکنش به عملیات دفاعی ایران باید درنظر داشته باشند که رژیم صهیونی در هفته‌های اخیر با حمایت آمریکا و حتی چراغ سبز آمریکایی‌ها، جنایات خود را به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش داد و قتل‌عامی را علیه مردم بی‌پناه غزه و لبنان کلید زد. در این میان اقدام به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک تهران، ماجرای تروریستی پیجرها و حوادث سریالی و تلخ آن در لبنان و در نهایت شهادت سیدحسن نصرالله و همچنین سردار شهید عباس نیلفروشان جنایات متوالی و غیرقابل اغماضی علیه ایران بودند که وضعیت غیرقابل تحملی را پیش‌روی کشورمان قرار دادند و چاره‌ای جز عملیات دفاعی برای ایران باقی نگذاشتند.
در چنین فضایی و براساس حقوق بین‌المللی و حق دفاع مشروع، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌طور مشخص و قابل تحسین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با عملیات دقیق و قهرمانانه خود انتقام بسیاری از جنایات رژیم صهیونی را گرفتند و کام مردم ایران را شاد کردند.
2عملیات دفاعی ایران طی ۶‌ماه علیه اقدامات تروریستی اسرائیل در ایران گواهی بر سطح بالای قدرت دفاعی ایران است و گویای این است که اگر رژیم کودک‌کش و تروریستی صهیونی مکرر بر فتنه‌انگیزی و تهاجماتش علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ادامه دهد، چاره‌ای جز اقدام متقابل برای ایران باقی نخواهد گذاشت. رژیم صهیونی که هویتش با تهاجم و غصب سرزمینی گره خورده است، باید هرچه زودتر به جنایاتش در منطقه خاتمه دهد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید