• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 9 مهر 1403
کد مطلب : 236239
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/66Z8R
+
-

واکنش کهنه‌سرباز آمریکایی به شهادت نصرالله

گزارش4
واکنش کهنه‌سرباز آمریکایی به شهادت نصرالله

نــوکتـیـــس دراون (DravenNoctis@) کهنه‌سرباز آمریکایی در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان در حملات چند روز پیش رژیم صهیونیستی تصویری از شهید نصرالله را به همراه دو کاریکاتور از شرق‌الاوسط منتشر کرده است.
او که خود را سرباز سابق، محقق تاریخ و فعال ضدجنگ معرفی کرده، نوشته است: هموطنان آمریکایی، اجازه دهید بپرسم از این مرد (شهید نصرالله) چه می‌دانید‌. اگه با خودتان صادق باشید، می‌بینید که شهروندان آمریکایی اصلا نمی‌دانند که حسن نصرالله کیست. خوشحالی برخی از آمریکایی‌ها از کشته شدن (شهادت) او نشان می‌دهد که اسلام‌هراسی نقش پررنگی در این مسئله دارد و عامل آن تبلیغات رسانه‌هایی است که تحت کنترل اسرائیل هستند... این مرد با آمریکا یا آمریکایی‌ها چه کرده بود؟ آیا او بود که نیروهای حزب‌الله را به شهر، محله و کوچه شما اعزام کرد؟‌ آیا موشک‌های حزب‌الله به‌سوی آمریکا نشانه رفته است؟
واقعیت این است که شما هیچ‌چیز درباره این مرد نمی‌دانید... در آمریکا میلیون‌ها تهدید وجود دارد که شهروندان آمریکایی‌ باید از آن بترسند، اما این مرد (شهید نصرالله) یکی از آنها نبود. حزب‌الله یکی از آنها نیست. حماس یکی از آنها نیست... من به‌عنوان یک نظامی سابق می‌گویم این مرد بیش از اینکه(به ‌گفته سیاستمداران آمریکایی و رسانه‌های غربی) تروریست باشد رویکردش مشابه سربازان آمریکایی است که در سال1776 از خانه خود دفاع می‌کردند. اما چرا آمریکا با او مخالف بود؟ چون اسرائیل از (شهید)‌ حسن نصرالله و حزب‌الله متنفر است. چرا؟ چون حزب‌الله در برابر استعمار و نسل‌کشی اسرائیل مقاومت می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید