• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 9 مهر 1403
کد مطلب : 236236
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/3lW1R
+
-

سردار پرافتخار

سردار پرافتخار

سپاه‌ پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد سردار پرافتخار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع‌مقدس و مستشار نظامی ایران در لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به همرزمان شهیدش پیوست.
در بخشی از اطلاعیه روابط‌عمومی سپاه‌ پاسداران آمده‌است: مجاهدت‌های این سردار مجاهد در سنگر دفاع‌مقدس، جبهه مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) ترجمان ایمان، فداکاری و مجاهدت در راه امنیت کشور و آزادی قدس شریف بود.
در ادامه این پیام، معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه، معاونت عملیات ستاد کل سپاه، ریاست دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس سپاه) و آموزش و تربیت نیروی انسانی، از جمله مسئولیت‌های این سردار شهید عنوان شده است.
سفارت جمهوری ‌اسلامی ایران در بیروت نیز در پیامی شهادت دلاوران سپاه ‌پاسداران در کنار دبیرکل حزب‌الله لبنان را نماد پیوند خونی ملت ایران و کشورهای منطقه دانست.
از سوی دیگر مقام‌های لشکری و کشوری نیز با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت سردار نیلفروشان را تسلیت گفتند. امیر عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع، در پیام خود تأکید کرد که شهادت سردار مجاهد و رزمنده سلحشور سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان که در هنگام انجام ماموریت مستشاری به همراه دیگر همرزمانش آسمانی شد بار دیگر نشان داد مردان خدا جان شریف خود را به کسی جز ذات اقدس الهی نمی‌فروشند و اجر مجاهدت و ایثار خود را با چیزی غیر از شهادت معاوضه نمی‌کنند.
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه نیز در پیامی تصریح کرد: جنایت هولناک رژیم متجاوز صهیونیستی هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه دیپلماسی نیز همه ظرفیت‌های خود را برای پیگرد قانونی و بین‌المللی جنایتکاران و حامیان آنها به‌کار خواهد بست.

این خبر را به اشتراک بگذارید