• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 9 مهر 1403
کد مطلب : 236222
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Lg46r
+
-

عدم پذیرش اعضای جدید بریکس

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: در حال حاضر، همه کشورهای عضو فعلی بریکس، پذیرش اعضای جدید را غیرممکن می‌دانند؛ این در حالی است که بیش از ۲۰کشور مایل به عضویت در بریکس هستند.

اصلاحات اخیر املاک و مستغلات چین، چشم‌انداز جدیدی برای بازار مسکن این کشور ایجاد خواهد کرد که بر تثبیت قیمت‌ها، تقویت شهرنشینی و پرداختن به ریسک‌های مالی تمرکز دارد.

سود شرکت فولکس‌واگن به‌ دلیل کاهش تقاضا برای محصولات این شرکت در حال کاهش است. در حال حاضر حاشیه سود این شرکت 5.6درصد است؛ درحالی‌که برآورد می‌شد، این میزان به 7درصد برسد.

عبدالامیر ربیهاوی، مدیرکل دفتر غرب آسیا سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به اهمیت امضای موافقتنامه‌های ترجیحی در رونق تجارت خارجی از تشکیل کمیته تجارت ترجیحی ایران و عمان خبر داد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد درصورت کوتاهی غرب در تحقیقات درباره انفجار خطوط لوله گازی نورداستریم، مسکو آماده است این پرونده را به دادگاه ببرد. این خط لوله گاز در ماه سپتامبر2022 به ‌شدت آسیب دید.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد کارکنان کره‌شمالی، برای استخدام در شرکت‌های غربی و نفوذ در سیستم‌های آنها، خود را به‌جای ملیت‌های دیگر جا می‌زنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید