• یکشنبه 8 مهر 1403
  • الأحَد 25 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 29
یکشنبه 8 مهر 1403
کد مطلب : 236123
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/MjpYm
+
-

یاد یار

سردار باقری: راه شهید نصرالله قدرتمندتر استمرار خواهد یافت
راه شهید نصرالله پرفروغ‌تر و قدرتمندتر استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت و حمایت و همراهی مجاهدان مؤمن امت اسلامی با پرچمداری حزب‌الله عزیز و رزمندگان سازمان عظیم مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.


سردار رادان: مقاومت تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد یافت
خبر شهادت سیدمقاومت به‌دست رژیم سفاک صهیونیستی هرچند که قلب تمام آزادیخواهان و جبهه مقاومت را به درد آورد اما گام‌ها و اراده‌ها را برای نابودی این غده سرطانی مصمم‌تر نمود. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت دبیرکل جنبش حزب‌الله «سیدحسن نصرالله» را به مردم مقاوم لبنان و همه ظلم‌ستیزان تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد راه مقاومت همچنان تا نابودی ظالمانی چون رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد یافت و پرچم آزادگی همچنان سرافراز و قدرت‌های پوچ و پوشالی به ذلت خواهند افتاد. ان‌شاءالله.

روحانی: راه سیدحسن زمینه‌ساز اخراج اشغالگران می‌شود
حیات بابرکت سید حسن نصرالله به مجاهدت و مقاومت برای آزادی و استقلال ملت‌های شریف لبنان و قدس گذشت. تدبیر و پایداری او به اخراج اسرائیل غاصب از جنوب لبنان انجامید. خون پاک و نام زنده و راه پوینده او زمینه‌ساز اخراج اشغالگران از قدس شریف خواهد شد. ان‌شاءالله. حزب‌الله لبنان نماد مقاومت و مأمن مردم لبنان با هر دین و آیین و نصرالله قهرمان، مترادف با شکست اسرائیل و سرافکندگی تجاوزگران است. گرچه رژیم اسرائیل از این جنایت احساس پیروزی موقت می‌کند اما در خاک مقاومت هزاران نصرالله می‌روید.

ابراهیم حاتمی‌کیا:راه تو ماندنی خواهد بود
سید‍، جگرم سوخت. باورش سخت است که لبنان بدون تو را تصور کنم. این قوم فرعونی به گواه تاریخ رفتنی‌اند ولی راه تو و مرام و نگاه مقاومت همچنان ماندنی خواهد بود.

رضا امیرخانی: به‌دست اشقی‌الاشقیا شهید شد
للحق، یا امیرالمومنین! این تو و این شبل‌الخمینی. شهادت می‌دهم که به‌دست اشقی‌الاشقیا شهید شد. و کتاب تاریخ پیروانت ورق خورد. تسلیت به رهبر گرامی.

علی علیزاده: سیدحسن مهم‌ترین رهبر مقاومت بود
سید حسن فقط دبیرکل یک گروه شیعه در جنوب لبنان نبود. او‌ مهم‌ترین رهبر مقاومت مردمی و چریکی جنوب جهانی علیه امپریالیسم و استعمار در عصر معاصر بود. او قلب گرم یک چریک جوان، فصاحت یک شاعر کلاسیک عرب و مغز سرد یک شطرنج‌باز را توأمان داشت. استراتژیستی که نبوغش را دشمنانش هم تصدیق می‌کردند. او زیباترین تجسد روح انسانِ قیام کرده غرب آسیایی علیه نظم امپریالیستی و نیهیلیستی غربی بود. مسلم است مقاومت ایده و فکری است که با رفتن یک فرد متوقف نمی‌شود اما سید حسن کسی است که شاید تا چند دهه قابل جایگزینی نباشد. امروز تلخ‌ترین و سیاه‌ترین روز در تاریخ مقاومت است. اما اگر مقاومت نشسته مویه ‌و عزاداری کند محکوم به فناست. این‌ عزاداری باید ایستاده ‌و سلاح به‌دست انجام شود. این سیاه‌ترین روزِ مقاومت، باید سرخ‌ترین روز مقاومت شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :