• یکشنبه 8 مهر 1403
  • الأحَد 25 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 29
یکشنبه 8 مهر 1403
کد مطلب : 236120
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/JZmVK
+
-

یاد یار

مخبر: پرچم سید‌حسن نصرالله هیچ‌گاه بر زمین نمی‌ماند
خون پاک شهید سید حسن نصرالله، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر لبنان، فلسطین و غزه خواهد شد. پرچم او هیچ‌گاه بر زمین نمی‌ماند و جهادگران حزب خدا این بیرق را تا زمان نصرت الهی در برابر دیدگان صهیونیست‌های کودک‌کش پابرجا نگه می‌دارند.

ناصر کنعانی: آزادی قدس شریف محقق خواهد شد
راه پرافتخار سید مقاومت جناب ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، ان‌شاءالله.

ظریف: نقشه نتانیاهو شکست خواهد خورد
با قلبی اندوهگین خبر شهادت سید مقاومت، نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، علامه مجاهد، شهید سیدحسن نصر‌الله (رضوان‌الله تعالی علیه) و همراهان ایشان را دریافت کردم. بی‌تردید نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست خواهد خورد و این مقاومت شکل‌گرفته در برابر وحشی‌گری‌ آنان از این پس با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت. اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه)، رهبر‌معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، مردم و دولت شریف لبنان و تمامی نیروهای شریف مقاومت و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم. به امید پیروزی حق و شکست باطل، انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

محسن رضایی: سیدحسن نصرالله مجاهدی کبیر بود
شهادت مجاهد کبیر، برادر عزیز ملت ایران، سیدحسن نصرالله را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام‌معظم‌رهبری و ملت سربلند لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم.

علی نیکزاد: این شهادت‌ها عزم مجاهدان را تقویت می‌کند
حزب‌الله قهرمان و محور مقاومت، فرماندهی بصیر، شجاع، دوراندیش و ولایتمدار را از دست داد. عروج این اسطوره جهاد را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. این شهادت‌ها عزم مجاهدان را برای مقابله با دشمنان تقویت خواهد کرد و پیروزی قطعی از آنِ حزب‌الله خواهد بود. ان‌شاءالله

علی‌اکبر صالحی:با شهید نصرالله عهد و پیمان می‌بندیم
شهید والامقام سید حسن نصر‌الله، این فرزند رشید و شریف اهل ‌بیت نبوت(ص)در تأسی به نیاکان خود حضرت حمزه سیدالشهدا و ادامه‌دهنده راه قافله سالار شهیدان حضرت اباعبد‌الله الحسین(ع) پرچم عزت و نصرت اسلام را برای چند دهه با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآورد و آبرویی بزرگ برای امت اسلامی در راه مبارزه با ظالم‌ترین ظالمان جهان یعنی صهیونیسم خبیث کسب کرد. شهادت مظلومانه این اسوه ایمان، اخلاق، اخلاص، صداقت و جهاد فی‌سبیل‌الله حلقه وصلی بین دل‌های تمامی مؤمنان و آزادیخواهان جهان خواهد شد. یقینا مبارزه در راه حق شهید سید حسن نصرالله،‌ همانگونه که بعد از شهادت حضرت حمزه(ع) نهایتا منجر به فتح مکه شد، منجر به نصر عظیم مجاهدان در غزه و لبنان و یمن و عراق وسوریه خواهد شد. دشمنان اسلام و امت اسلامی بدانند که «الاِسلام یَعلو وَ لا یُعلی عَلیهِ ». اکنون که سید حسن عزیز و بزرگوارمان میهمان بزم الهی است و ما را در فراق خودش دلسوخته و محزون و اندوهناک کرده است با او عهد و پیمان می‌بندیم که در ادامه راه او و با پیروی از هدایت‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری، سعی وافر در تحقق اهداف و آرمان‌های الهی او به‌جا آوریم.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :