• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 5 دی 1396
کد مطلب : 2352
+
-

اکران گسترده پیام‌های تبریک تولد حضرت عیسیع در پایتخت

تبریک آغاز سال نو میلادی و ولادت حضرت مسیحع روی 70عرشه پل و بیلبورد تبلیغاتی نقش بست

زیباسازی
اکران گسترده پیام‌های تبریک تولد حضرت عیسیع در پایتخت

 بیلبوردهای پایتخت تبریکات آغاز سال نو میلادی و ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) را در شهر اکران کرده‌اند. 

آفتاب خدا بر خوب و بد می‌تابد،  خدا ما را در خلوت می‌بیند و مسیح در دنیا و آخرت همسایه خداست ازجمله پیام‌های تبریک و سخنانی از کلام عیسی مسیح(ع) است که امسال گسترده‌تر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در روز ولادت حضرت عیسی(ع) و در آستانه آغاز سال نو میلادی در سطح شهر دیده شده و 40عرشه پل و 30بیلبورد و پرتابل را به‌خود اختصاص داده است.

شورای شهر در دوره سوم فعالیت خود لایحه‌ای را تصویب کرد که براساس آن سازمان زیباسازی مکلف شد 30درصد از بیلبوردهای موجود در شهر را به پیام‌های فرهنگی اختصاص دهد. بیلبوردهایی که تا آن زمان تنها تبلیغات کالا را در انحصار خود داشتند آهسته آهسته پیام‌های فرهنگی،  اخلاقی،  مذهبی،  سبک زندگی و... را نیز به روی خود دیدند که البته با استقبال و نظر مثبت شهروندان نیز مواجه شد. سخنانی از حضرت عیسی(ع)،  آیاتی از قرآن در مورد این پیامبر و مادر مکرمه‌اش حضرت مریم و تبریک فرارسیدن سال نو میلادی ازجمله این پیام‌هاست که همراه با تصاویر و طرح‌های گرافیکی مرتبط،  امسال برای نخستین مرتبه و در وسعتی قابل توجه و چشمگیر بخشی از فضای بیلبوردهای تهران را به‌خود اختصاص داده است.

عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی در گفت‌وگو با همشهری از برنامه‌ریزی و تقویم فرهنگی این سازمان برای اکران پیام‌های فرهنگی خبر داد و گفت: با توجه به پراکندگی مناسبت‌های مختلف در تقویم سال،  مناسبت‌های عمومی که در مسائل شهری و اجتماعی و شهروندی تأثیرگذاری بیشتری دارند به فراخور نیاز جامعه از سوی سازمان مشخص و در یک تقویم فرهنگی برای آن برنامه‌ریزی انجام می‌شود. به گفته وی این پیام‌ها نیاز سنجی شده و در قالب کمپین‌های فرهنگی و گاهی با مشارکت سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود. پیام‌هایی با موضوعات تکریم خانواده،  شهروند قانون‌مدار، ‌ وقف و... ازجمله این موارد است.

علیزاده فضاسازی شهر براساس جشن‌های ملی و مذهبی و همچنین ایام عزاداری و... را ازجمله دیگر وظایف سازمان زیباسازی در اکران پیام‌های تبلیغی دانست و درخصوص طرح‌های انتخابی برای اکران نیز گفت: طرح‌هایی که روی بیلبوردها به اکران در می‌آید از سوی سازمان و زیرنظر اساتید برجسته انتخاب می‌شوند. در واقع برای هر مورد، کارگروه فرهنگی اقدام به برگزاری کارگاه کرده که در آن گرافیست‌ها طرح‌های خود را ارائه داده و طرح‌ها بعد از داوری از سوی هیأت انتخاب،  در سطح شهر اکران می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید