• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
چهار شنبه 28 شهریور 1403
کد مطلب : 235190
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5mP6
+
-

خبرکوتاه

فعالیت 30هزار خادم در امامزاده‌های کشور
غلامرضا عادل، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه: ۳۰هزار خادم در آستان‌های مقدس امامزادگان در سطح کشور، خدمت می‌کنند که از این تعداد ۱۸هزار و ۲۶خادم به‌صورت دائم و بقیه به‌عنوان خادم‌های افتخاری هستند. همچنین برای ۸۲درصد موقوفات سند تک‌ برگ صادر شده و از روز ۱۵ آبان ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۷ هزار رقبه و در ۶ماهه امسال ۴۷هزار رقبه سنددار شده‌اند.

سرپرست جدید دانشگاه تهران کیست؟
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سیدحسین حسینی را به‌عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب کرد. سیدحسین حسینی (زاده مازندران - ۱۳۳۸) دانش‌آموخته دکتری دامپزشکی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه با مرتبه استادی است. از سوابق اجرایی او می‌توان به تصدی معاونت آموزشی دانشگاه تهران به‌مدت ۱۰ سال و رئیس دانشکده دامپزشکی این دانشگاه اشاره کرد.

ارسال 135هزار کتاب کودک و نوجوان به کتابخانه‌های عمومی
 در آستانه آغاز سال تحصیلی، بسته ویژه «کتاب کودک و نوجوان» حاوی ۵۰عنوان کتاب در ۱۳۵هزار نسخه به تمامی کتابخانه‌های عمومی نهادی کشور در حال ارسال است. حامد عبدوس، مدیرکل تأمین منابع کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: هدف از این اقدام، هویت‌بخشی به منابع کتابخانه‌های عمومی و پیشگیری از خروج منابع از مخازن کتابخانه‌های عمومی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :