• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 27 شهریور 1403
کد مطلب : 235085
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/8q5Aj
+
-

خوش‌خبر

پای زعفران به سریال کره‌ای باز شد
دیگر آوازه بسیاری از خوراکی‌ها و غذاهای ایرانی در دنیا پیچیده و کمتر گردشگری پیدا می‌شود که پایش به ایران باز شود و دلباخته غذاهای ایرانی نشود.  حالا هم یک اتفاق جالب در همین زمینه افتاده و در سکانسی از یک ‌سریال معروف کره‌ای به نام «عاشق دی‌ان‌ای»، شی‌وان، بازیگر مشهور کره‌جنوبی از زعفران ایران تعریف و تمجید می‌کند و در دیالوگی می‌گوید: «زعفران گوهر ایران‌زمینه. 500تا از اون رو باید خشک کنی تا یک گرم چاشنی گیرت بیاد. یه مقدار که از اون استفاده کنی، بوش تو کل خانه می‌پیچه. خاصیت ضد‌التهاب داره و آنتی باکتریاله و
 فشار خون رو هم پایین می‌آره.» این تکه از سریال کره‌ای حسابی در فضای مجازی پربازدید شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

آدم‌حسابی در درمانگاه
به‌تازگی حرکت پسندیده کارمند فداکار یک درمانگاه در کرج با تحسین کاربران فضای مجازی مواجه شده است. ماجرا از این قرار است که یک نفر که کمی دارای معلولیت است، با لباسی کهنه، پاره و خاکی وارد درمانگاه کرج می‌شود و برخلاف بعضی جاها که با این افراد رفتار خوبی نمی‌شود، مردی که مسئول اطلاعات درمانگاه است با مهربانی و احترام از جایش بلند می‌شود و این فرد را روی صندلی می‌نشاند و بعد از مدتی هم او را پیش دکتر می‌برد و در نهایت بدرقه‌اش می‌کند. یک نفر هم از این صحنه زیبا عکس می‌گیرد و آن را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد تا مهربانی تکثیر شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید